عباس عروجی گفت: بخش وسیعی از کارگران بیکار شده از تولیدی ها ، به پیک موتوری تبدیل شده اند لذا مسوولان دلسوزانه در حمایت از تولید ملی برآیند تا شاهد از بین رفتن سرمایه ها و ماشین آلات نباشیم .
کد خبر: ۸۹۵۱۴۷۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

عباس عروجی یک فعال بسیجی و تولیدکننده پیراهن مردانه در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: پوشاک داخلی کشورمان از توانمندی بالایی در تولید محصولات با کیفیت برخوردار است اما آنچه همیشه صنعت پوشاک کشورمان را دچار آسیب کرده پدیده شوم قاچاق است. با وجود اینکه رهبری معظم انقلاب بارها تاکید داشتند که مبارزه پیگیر با قاچاق شکل بگیرد ولی متاسفانه کشورمان در زمینه پوشاک، مستعد واردات غیر رسمی در حجم وسیع است.  

وی با بیان اینکه  حمایت از تولیدکنندگان داخلی امری ضروری است افزود: انتظارات تولیدکنندگان داخل توسط مسوولان برآورده نشده است از اینرو با کاهش تولید داخلی مواجه هستیم.

وی در ادامه مطلب گفت: بخش وسیعی از کارگران بیکار شده از تولیدی ها ، به پیک موتوری تبدیل شده اند لذا مسوولان دلسوزانه در حمایت از تولید ملی برآیند تا بیش از این شاهد از بین رفتن سرمایه های تولید ی ها و ماشین آلات و دستگاه های شان نباشیم .

عروجی خاطرنشان کرد: تولید کننده داخلی دچار یاس و ناامیدی شده است باید مسوولان و دولتمردان رویه دلسوزانه در حمایت از تولیدکنندگان داشته باشند و اجازه ندهند واسطه گران و دلالان و واردکنندگان  در کشورمان جولان بگیرند .

ارسال نظرات