در گرامیداشت هفته بسیج؛

سردار یزدی از تعمیر و مرمت ۳۶۵۱۰ واحد مسکونی توسط سپاه تهران بزرگ خبر داد

سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای طرح محرومیت زدایی و کمک به محرومین تهران و سایر استان‌ها از سال 95 تاکنون حدود 4250 جهیزیه کامل تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) در تشریح برنامه های هفته بسیج سال96 گفت: سی و هشتمین سالگرد هفته بسیج امسال با رویکرد معرفی دستاوردها و عملکرد رده های بسیج به عموم مردم با شعار محوری "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" و "بسیج از مردم در خدمت مردم" در سطح شهر تهران برگزار خواهد شد.

سردار محمد رضا یزدی ضمن تبریک هفته بسیج و حلول ماه مبارک ربیع الاول تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای طرح محرومیت زدایی و کمک به محرومین تهران و سایر استان‌ها از سال گذشته تاکنون حدود 4250 جهیزیه کامل تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است. 

وی افزود: در همین راستا سپاه تهران بزرگ به منظور تعمیر و مرمت مسکن حدود 36510 خانواده محروم و تهیه 37 هزار سبد کالا ویژه نیازمندان شهر تهران وارد عمل شده و همچنین حدود 72 هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و حتی عمل جراحی بهره‌مند شده اند که این خدمات از فرودین ماه سال 95 آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطر نشان کرد: به منظور کمک به ارتقای تحصیلی کودکان محصل و محروم، تعداد 11 هزار و 200 بسته لوازم التحریر جمع آوری و تدارک دیده شد که همه این کمک‌ها با همدلی و همراهی خود مردم و خیرین تهران تهیه شده و توسط سپاه تهران بزرگ در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

یزدی ادامه داد: 300 گروه جهادی در تهران در حال فعالیت هستند که این گروه ها به 25 استان غیر از تهران اعزام شدند و به 19 هزار خانواده محروم در روستاها خدمت رسانی کرده اند و بحمدالله امروز با به کارگیری بسیجیان، خیرین و نیکوکاران توانسته‌ایم بخشی از وظیفه محرومیت زدایی را در نظام جمهوری اسلامی را انجام دهیم.

 سردار یزدی در پاسخ به سوال اینکه چه تعداد جهیزیه در هفته بسیج اهدا شده است گفت: 150 عدد از این جهیزیه ها به مناسبت هفته بسیج طی مراسم باشکوهی در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در اختیار محرومان شهر تهران قرار گرفت و تعداد 260 عدد جهیزیه دیگر به سایر محلات تهران ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: هزینه تهیه این جهیزیه ها عمدتا توسط خود مردم تامین شده و بخشی از آن نیز به واسطه خیریه دوکوهه که توسط رزمندگان و پاسداران تهران بزرگ دایر شده است تامین می شود. 

سردار محمد رضا یزدی در پایان درخصوص توزیع سبد کالا بین نیازمندان گفت: توزیع و اهدای حدود 2500 عدد سبد کالا که شامل برنج های داخلی، روغن، شکر و چای است نیز از دیگر اقدامات سپاه تهران بزرگ در هفته مبارک بسیج می باشد. 

ارسال نظرات