مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران در گفتگو با«بسیج» خبرداد
طباطبایی بیان داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در هفته بسیج نشست های روشنگری و روشنفکری را در دانشگاه ها برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۲۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

سید نظام الدین طباطبایی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در هفته بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در هفته بسیج نشست های روشنگری و روشنفکری را در دانشگاه ها برگزار خواهد کرد.

وی افزود: نمایش اقتدار بسیجیان از دیگر برنامه های این سازمان است. مجموعه بسیج جامعه پزشکی در 5 آذر تجمعی را از بسیجیان جامعه پزشکی برای نمایش اقتدار بسیجیان را خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ بیان داشت: غبار روبی از مزار روحانی و مطهر شهدای بسیج جامعه پزشکی در مزار شهدای گمنام دانشگاه های علوم پزشکی یکی از برنامه های بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در هفته بسیج است.

طباطبایی گفت: بازدید از جانبازان آسایشگاه های ثارالله و امام خمینی (ره) و عیادت این عزیزان توسط بسیج جامعه پزشکی تهران در هفته بسیج انجام خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به دیگر برنامه های این سازمان در هفته بسیج  خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا  از جمله برنامه های مهم بسیج جامعه پزشکی است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تصریح کرد: برگزاری نشست های حلقه های صالحین و بیان مسائل مختلف روز در این نشست ها در هفته بسیج انجام خواهد شد.

طباطبایی در پایان یادآور شد: بازدید های علمی از مراکز تحقیقاتی برای بسیجیان را نیز داریم که در هفته بسیج انجام خواهد شد.

ارسال نظرات