عباس عروجی گفت: صنعت پوشاک حجم قابل توجه از اشتغال را در برگرفته است که عدم حمایت و واردات بی رویه موجب شده است که بخش وسیعی از نیروهای کارگری بیکار شوند.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۷۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

عباس عروجی فعال بسیجی و تولیدکننده پیراهن مردانه در مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صنعت پوشاک کشورمان در سال های اخیر به دلیل واردات بی رویه دچار خدشه شده است . واردات غیر رسمی پارچه و انواع پوشاک که بدون پرداخت تعرفه گمرکی وارد شده است به اقتصاد کشورمان ضربه می زند.

وی با بیان اینکه  پوشاک تولید داخل روز به روز ضعیف تر شده است افزود: پوشاک تولید داخل از توان رقابت قیمتی با پوشاک وارداتی بازمانده است از اینرو ضروری است که مسوولان  صنایع پوشاک را جدی تر و عمیق تر مورد بازبینی و حمایت قرار دهند.

وی در ادامه مطلب گفت: صنعت پوشاک حجم قابل توجه از اشتغال را در برگرفته است که عدم حمایت و واردات بی رویه موجب شده است که بخش وسیعی از نیروهای کارگری بیکار شوند.

عروجی خاطرنشان کرد: پوشاک داخلی از توانمندی بالایی در تولید محصولات باکیفیت برخوردار است اما به دلیل بالا بودن هزینه تولید، قیمت ها افزایش پیدا کرده است از اینرو ارزش تولید شده پوشاک با قدرت خرید مردم هماهنگی ندارد.

ارسال نظرات