گوینده خبر صدا وسیما در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
فضه سادات حسینی گفت: بسیجی مخلص است و به قصد قربت کار می کند و برای همین است که فعالیت هایش در برابر کسانی که مسئولیت انجام کاری را دارند و به ازای آن پول دریافت می کنند اثرگذاری عمیق تری دارد.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

فضه سادات حسینی گوینده خبر  صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: به فرموده امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه است که در تمامی عرصه ها از جمله سازندگی، اساتید، جامعه پزشکان، هنرمندان و دیگر حوزه ها وارد شده است.

وی افزود: بسیجی مخلص است و به قصد قربت کار می کند و برای همین است که فعالیت هایش در برابر کسانی که مسئولیت انجام کاری را دارند و به ازای آن پول دریافت می کنند  اثرگذاری عمیق تری دارد چرا که صرفا برای خدا قدم بر می دارد.

گوینده خبر  صدا و سیما تصریح کرد: بسیج در همه عرصه ها به ویژه جنگ نرم، اردوهای جهادی و برنامه سازی ها موثر و پر تلاش بوده است. تعبیر من از بسیج این است که هر جا کاری روی زمین بماند بسیج وارد می شود. مدافعان حرم بسیجی هستند و در زلزله اخیر کرمانشاه هم بسیجیان از همان ابتدا به یاری زلزله زدگان شتافتند.

حسینی اظهار داشت: همه باید ثمره کارهای بسیج را نشان دهند و اردهای جهادی را معرفی کنند تا هم انگیزه بسیجی ها بیشتر شود و هم زمینه برای انسانهای دیگر فراهم شود تا بدانند که فعالیت های بسیج تا چه اندازه موثر بوده است این باعث افتخار من است که عنوان بسیجی را دارم هر چند که با بسیجیان عزیز خیلی فاصله دارم.

 

 

 

ارسال نظرات