صابر گفت: مهم‌ترین فاکتور دولت برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی روی آوردن به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب است. اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نیرو و توان داخلی چاره همه مشکلات خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۷۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱

سرهنگ علی صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره باور غلط سازش با آمریکا برای رهایی از مشکلات اقتصادی گفت: کشور‌هایی وابسته به آمریکا را مشاهده کنید، اکنون آن‌ها بدهکارترین کشور‌ها به دنیا هستند و آمریکا هم از وضعیت نابسامانی اقتصادی نابسامانی که در دنیا است مستثنی نخواهد بود. طبق آماری که سازمان ملل و بنگاه‌های اقتصادی معتبر دنیا گزارش می‌دهند آمریکا اولین کشور بدهکار دنیا است و اگر نتواند اقتصاد نابسامان خود را کنترل کند بی شک از هم متلاشی می‌شود. کمااینکه مردم آمریکا به دلیل شرایط بحران زای اقتصادی آمریکا در تظاهرات و راه پیمایی علیه دولت آمریکا است.

وی افزود: تصور کنید ایران به کشوری نیاز پیدا کند که خود یکی از کشور‌های بحران زا باشد، آیا کشور بحران زده‌ای مثل آمریکا می‌تواند به ایران کمک کند. با تمام اتفاقاتی که در سطح بین الملل بین ایران و آمریکا اتفاق افتاد، ثابت کرد مسیر ایران و آمریکا از یکدیگر جدا است و هر کشوری طبیعتا باید به دنبال نجات مردم خود باشد.

صابر تاکید کرد: مهم‌ترین فاکتور دولت برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی رو آوردن به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب است. اقتصاد مقاومتی و اعتماد به نیرو و توان داخلی چاره همه مشکلات خواهد بود.
ارسال نظرات