حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد

کارآمدی بسیج در بیرون رفت از مشکلات فرهنگی

پژمانفر بیان کرد: ما مانند زمانی که کار در دوران دفاع مقدس سخت می شد به نیروهای مخلص بسیج رجوع می کردیم الان هم مشکلات فرهنگی اجتماعی اوج گرفته اند و باید از ظرفیت بسیج برای بیرون رفت از مشکلات استفاده کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۶۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام نصر الله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش موثر بسیج در مقابله با مخاطرات اجتماعی و فرهنگی از سوی دشمن اظهار داشت: بسیج یک نیروی الهی است که به هر عرصه ای ورود می کند بیشترین تأثیرات را در آن عرصه خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: متاسفانه برخی ظرفیت بسیج را تنها به عنوان نیروی نظامی و در ایجاد امنیت منحصر می کنند درحالیکه این جفا است. بسیج نیروی کارآمدی است که با توجه به اخلاص نیرو و انگیزه الهی برکات بسیار زیادی در همه زمینه ها دارد.

حجت الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: ما مانند زمانی که کار در دوران دفاع مقدس سخت می شد به نیروهای مخلص بسیج رجوع می کردیم الان هم مشکلات فرهنگی اجتماعی اوج گرفته اند و باید از ظرفیت بسیج برای بیرون رفت از مشکلات استفاده کرد.

وی تصریح کرد: بسیج در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی توانمندی های اجرایی بسیار خوبی دارد و باید به عرصه ها ورود کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار