خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با بیان اینکه مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم و شهادت طلبی از اهداف بسیج است؛ گفت: از مهمترین اولویت سپاه و بسیج خدمت رسانی به محرومان است.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۵۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آرادان، علی خالقیان در همایش بصیرتی بسیج ادارات و تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاههای  مقاومت بسیج که با حضور فرماندار آرادان، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه آرادان و جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان ادارات در آرادان برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته بسیج و همچنین ریشه کن شدن داعش از صفحه روزگار اظهار داشت: در قرآن آمده است که بزرگترین دشمن مسلمانان یهود است.

وی با اشاره به اینکه شیوه دشمنی دشمنان تغییر یافته است، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان در فضای مجازی بر هویت و دینداری جوانان دست گذاشته اند، بنابراین لازم است که این نسل آموزش ببینند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان داشت: یکی از سوء استفاده های دشمنان از این فضای مجازی را این روزها دیدیم که خواستند بین ارگان های  مختلف در امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور اختلاف ایجاد کنند.

خالقیان به ترورهای دهه 60 و تحمیل هشت سال جنگ بر کشور ملت ایران اشاره کرد  و گفت: آنها از هیچ یک توطئه هایشان تا کنون به نتیجه و اهداف شومشان دست نیافته اند و همه اینها به دلیل وجود بسیج و ایستادگی و مقاومت بسیجی وار آحاد مردم بوده است.

وی با بیان اینکه تحریم و فشار علیه ملت ایران ، فتنه 88 و دیگر فتنه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب همگی با هدف شکست انقلاب بوده است، گفت: مردم و بسیج مردمی در همه جا به داد انقلاب رسیده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در ادامه با اشاره به شکست داعش و داعشیان با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش با علیه ایران شکل گرفت، تصریح کرد: نیروی مردمی توانست جلوی این توطئه صهیونیست را بگیرد.

وی به جنایت های این گروه تروریستی اشاره کرد و گفت: آنها در پادگان موصل 1800 جوان را سر بریدند و اعتقادشان این بود هر کسی که با تفکر داعش مخالف است باید از بین برود.

خالقیان بیان داشت: همه گروه های سیاسی بسیجی هستند؛ مگر اینکه اهدافشان به طرف اهداف انقلاب نباشد.

وی گفت: باید در بسیج اعتقاد و مسیری را داشته باشیم که مردم در زندگی خود؛ سالار زندگی خودشان بر اساس سبک زندگی اسلامی باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه مسئولین باید خدمت رسانی کنند و با حضور در صحنه از نزدیک مشکل مردم را ببینند؛  بیان داشت: بسیج برای مردم است و  با مردم و بوسیله مردم می ماند.

خاقیان با بیان اینکه مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم و شهادت طلبی از اهداف بسیج است؛ افزود: مهمترین اولویت سپاه و بسیج خدمت رسانی به محرومان است.

بر اساس این گزارش؛ در پایان این همایش از فرماندهان برتر بسیجی ادارات تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها