خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان گفت: با تفکر بسیجی می توان از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) به مناسبت هفته بسیج در خصوص رسالت بسیجیان و مکتب فکری انقلابیون گفت: با تفکر بسیجی و مکتب عاشورایی می توان از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کرد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری الگوی بسیجیان و اولین بسیجی اسلام را امیر المومنین علی(ع) معرفی می کنند که در لیلة المبیت جای رسول الله خوابیدند و خود را فدای اسلام و رضای خداوند نمودند این فداکاری و ایثار را بسیجی و تفکر بسیجی می نامند.
حجت الاسلام صادقی از فداکاری های بسیج در دفاع مقدس یاد گرد و گفت: ما در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ تحمیلی این فداکاری ها را در لحظه لحظه عمر انقلاب اسلامی دیدیم و بسیجیان ما از مولا علی(ع) او خواهران نیز از خانم فاطمه زهرا (س) الگو گرفتند که در زمان کودکی برای حضرت رسول مادری نمود و بعد از ن زمانی که بین در و دیوار ماند از ولایت حمایت کرد این تفکر بسیجی و انقلابی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در پایان تبیین کرد: برای اینکه بخواهیم احکام اسلام پا برجا بماند باید در مقابل خیلی از تجاوزات و حملات ایستادگی کرد و به نقل از رهبر که باید در وسط میدان باشیم.
7001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها