سیما راغبیان گفت: به علت کمبود آب و خشکسالی در مناطق یزد روستاها خالی از سکنه و زمین‌ها رها شده است. که خود تهدید است و باید تهدیدات را با تدبیر تبدیل به فرصت کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۲۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
سیما راغبیان کارآفرین بسیجی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و تلاش کار به روستاها برگردد.
راغبیان تصریح کرد: به علت کمبود آب و خشکسالی در مناطق یزد روستاها خالی از سکنه و زمین‌ها رها شده است. که خود تهدید است و باید تهدیدات را با تدبیر تبدیل به فرصت کنیم.
وی عنوان کرد: گیاهان دارویی مانند زعفران کم آب خواه هستند و بنده در کنار روستاها این گیاهان را کشت می‌کنم که خود تشویقی برای مردم است.
راغبیان در ادامه در خصوص اشتغال زایی در کشور بیان کرد با بکارگیری افراد در برداشت و پاک کردن زعفران توانستم تا حدی بیکاری را کاهش دهم.
وی با بیان اینکه از سوی دولت حمایت مالی نشده است افزود: تا کنون با همکاری مردم و سرمایه گذاری آن‌ها در کار خود موفق شدم.
راغبیان در پایان با اشاره به نقش بسیج در مسیر پیشرفت خود خاطر نشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی بدین معناست که بدون هیچ توقعی برای آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم.
ارسال نظرات