فرمانده سپاه ناحیه آردان با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی باید در جامعه حاکم شود،گفت: بسیج صرفا اختصاص به قشری خاص ندارد و به عبارتی دیگر بسیج عمومی و مردمی است و آحاد جامعه ما بسیجی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آرادان، ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه آرادان در همایش بصیرتی بسیج ادارات و تجلیل از فرماندهان نمونه پایگاههای  مقاومت بسیج که با حضور فرماندار آرادان، فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه آرادان و جمعی از مسئولین ادارات و بسیجیان ادارات در آرادان برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته بسیج و تبریک نابودی داعش اظهار داشت:  وحدت و انسجام و اتحاد بی نظیری در شهرستان آرادان حکمفرماست و این خود دلیلی مهم در برپایی این همایش بوده است.

وی بیان داشت: بسیجیان و ادارات به محض اعلام فراخوان بسیجی وار حضور می یابند و این جای قدردانی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آردان اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی باید در کشور حاکم باشد و باید گفت بسیج صرفا اختصاص به قشری خاص ندارد و به عبارتی دیگر بسیج عمومی و مردمی است و آحاد جامعه ما بسیجی هستند.

گلینی با تأکید بر اینکه بسیج  با توجه به حضور و فعالیتش در تمامی عرصه ها نقش مؤثری دارد، گفت: در زلزله کرمانشاه نیروهای نظامی از سپاه و ارتش و همچنین بسیج حضوری فعال و موثر داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها