خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج، بسیجیان حوزه ابوذر شهر محمود آباد نمونه با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش بسیج در قزوین، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ابوذر با امام جمعه شهر محمود آباد نمونه دیدار کردند، در این مراسم فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر، فرمانده انتظامی شهر، شورای شهر و شهردار شهر محمود آباد نمونه نیز حضور داشتند.
حجت الاسلام رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه در این دیدار با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج یاد آور ایثارها و دلاوریهای بسیجیان عزیز است، عزت و اقتدار امروز این نظام مقدس اسلامی مرهون ایثارها و دلاوریها بسیجیان عزیز است با اخلاص شهیدان بسیجی که جان شیرین خود را در این راه فدا کردند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مبنای بسیج را در کشورمان قرار داد و آن هم الهام گرفته از آیات وحی یعنی قرآن بود، گفت: این به معنای این است که بسیج در حقیقت نوعی تفکر الهی است که خدای متعال از ابتدای تاریخ بشر آن را به صورت های مختلف به پیامبران و انبیای الهی وحی نمودند و آن در یک کلام یعنی ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و دفاع از مظلوم و این تفکر در هر زمان از تاریخ که توانست شکل بگیرد منجر به مرگها و رویداد های بزرگی در تاریخ شد.
رشوندی همچنین به آیه دیگری از کلام وحی اشاره کرد و ابراز کرد: خدای متعال در آن دستور می دهد تا همه امکانات و تجهیزات را آماده کنید تا در زمان لزوم بتوانید از دین خود دفاع کنید.
امام جمعه شهر محمودآباد نمونه تصریح کرد: بسیج یک جریان فکر و یک تفکر است که می تواند در تمامی سطوح و در بین همه اقشار جامعه شکل گرفته و جریان داشته باشد.
وی در پایان عنوان کرد: امروز عصبانیت استکبار جهانی از ایران اسلامی به جهت جریان داشتن تفکر بسیجی در جامعه و تزریق آن در بین تمامی ملتها خصوصا مستضعفین و مظلومان جهان است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها