خبرهای داغ:
امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: اقتصاد مقاومتی واشتغال روی زمین مانده است وآنچه مدنظر رهبری است به طور کامل اجرایی نشده است وکسی هم توجه لازم را ندارد.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۶۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه خضری دشت بیاض در دیدار بسیجیان خضری دشت بیاض بمناسبت هفته بسیج با تبریک سه مناسبت ماه ربیع الاول ،هفته بسیج وپیروزی سپاه اسلام برجبهه داعش و تکفیرگفت: تلألؤ انوار بسیج را در نیروهای حشدالشعبی عراق می توانیم مشاهده کنیم که تفکر ناب بسیجی که یادگار امام بزرگوارماست گسترش پیدا کرده و تمامی مناطقی که به دنبال آزادی و استقلال حقیقی در چهارچوب دستورات اسلام هستند و زیربار ظلم نمی روند را دربرگرفته است.

 

حجت السلام والمسلمین "یعقوبی" با بیان  اینکه اقتصاد مقاومتی واشتغال روی زمین مانده است وآنچه مدنظر رهبری است به طور کامل اجرایی نشده است  وکسی هم توجه لازم را ندارد گفت:  مقوله تولید و اشتغال باید به جد پیگیری شود چراکه  شناسایی چالش های پیش روی تولید و اشتغال بسیار پر اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: بسیجیان در تمام عرصه ها حضور دارند واحساس مسئولیت و تعهد که مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج و بسیجی است، توانسته همدلی و همزبانی را در بطن جامعه و مناطق محروم در عرصه های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، ونیز  امدادرسانی به حادثه دیدگان  زلزله غرب کشور به منزله ظهور برسانند که در این میان  خواهران وبرداران بسیجی  خضری دشت بیاض هم در این سهم وبا جمع آوری کمک های مردمی بی نصیب نماندند وتا توان خود کمک کردند. 

"سروان احمدی فر" فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض هم از 15برنامه محوری د ر بخش نیم بلوک خبرداد وگفت: فراخوانی گردانهای 360بیت المقدس،نشست فرصتها وتوانمندی های جوانان،افتتاح گلزار شهدا نیم بلوک،دیدار با خانوداه های شهدا، همایش پیشکسوتان بسیج و....می باشد که رویکرد سازمان  بسیج به سمت وسوی کیفیت برنامه هاپیش میرود وآنچه این نهاد دردستور کار خود قرار داده است  برگزاری برنامه ها در مساجدها می باشد.

وی افزود: بسیجیان خضری دشت بیاض وبخش نیم بلوک با تمام توان در خدمت منویات رهبری وامام جمعه این شهر خواهند بود واز رهنمودهای امام جمعه استفاده خواهند کرد وبا تمام توان خود در برنامه های ستاد نماز جمعه ودیگر برنامه های  این شهر کمک خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها