مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با«بسیج» خبر داد

اعزام 1000 گروه جهادی مشاور خانواده به سراسر کشور در هفته بسیج

اصلانی گفت: اعزام 1000 گروه جهادی مشاوره خانواده به اقصی نقاط کشور از برنامه های محوری سازمان بسیج جامعه زنان کشور است.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۴۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

 مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در هفته بسیج بیان داشت: اعزام 1000 گروه جهادی مشاوره خانواده به اقصی نقاط کشور از برنامه های محوری سازمان بسیج جامعه زنان کشور است.

 وی در ادامه افزود: افتتاح 250 مهد قرآنی نیز همزمان در سراسر استان های کشور انجام خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: طرح سفیر اندیشه نیز یکی دیگر از برنامه های ما در هفته بسیج است. محتوی این طرح دو کتاب است که به زبان عربی و انگلیسی چاپ شده و تقدیم گردشگران خارجی خواهد شد.

اصلانی بیان کرد: این کتاب ها در خصوص جایگاه زن و خانوده در نظام فکری امام راحل و مقام معظم رهبری به همراه راهنما به همه استانها ارسال شده و در هفته بسیج به گردشگران عربی که زائر هستند و نیز گردشگران خارجی که به زبان انگلیسی تکلم می کنند با شاخه گلی اهدا می شود. از این کتاب ها در هفته بسیج رونمایی می شود.

وی گفت: کتاب عربی آن 147 صفحه و انگلیسی آن 251 صفحه به صورت مصور است که تحت عنوان طرح سفیر اندیشه به گردشگران داده می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در پایان یادآور شد: رونمایی از 5 جلد کتاب، رونمایی از دو نماهنگ فاخر تحت عنوان پنجه آفتاب و رونمایی از فیلم نامه  دشت ارژن که یک انیمیشن است هم انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار