خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی گفت: همه وظیفه داریم این بسیج و جوانان بسیجی را تقویت کنیم، بسیجی که در مسجد بزرگ شده است استقامت دارد! پشتوانه سخنان رهبر معظم انقلاب این صلابت بسیجیان و ملت غیور ماست .
کد خبر: ۸۹۵۱۲۳۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در بین بسیجیان شهر محمدیه گفت: اگر بسیج در سوریه و عراق وارد نمی‌شد به این سادگی‌ها از دست داعش نمی‌توانستند خلاص شوند.
وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد سوریه در اختیار داعش و گروهک‌های تروریستی بود و بیش از ۶۰ درصد عراق در اختیار همین گروهک‌ها قرار داشت.
وی افزود: با بسیج و عظمت بسیج داعش را متوقف کردیم! حدود دومیلیون عراقی ندای رهبری فرزانه انقلاب را شنیدند، آمدند و داعش را بیرون راندند و در حال حاظر در عراق هیچ زمینی و هیچ شهری دست داعشی‌ها نیست و این کار بسیج بود.
آیت الله اسلامی گفت: بعضی از مسئولین در داخل می‌گفتند سوریه باید تسلیم شود و کاری نداشته باشیم، می‌گفتند سوریه از دست رفته است! مسئولین دیگری نیز که نظر مقام معظم رهبری را همواره آویزه گوش می‌کنند در پی این فرمود: ه که اگر با داعش در سوریه نجنگیم باید در کرمانشاه و همدان بجنگیم، با داعش مقابله کردند و به پیروزی نیز رسیدند.
وی بیان کرد: فرماندهان سپاه پاسداران به عنوان مستشار رفتند و ۸۵ درصد از خاک سوریه را که دست داعش بود پس گرفتند و اگر چنین نمی‌شد شهر‌های ما از دست این‌ها در امان نبود.
امام جمعه شهر تاکستان افزود: درود بر حضرت امام خمینی (ره) که چنین بسیجی را راه انداخت و ما افتخار می‌کنیم، مسئولین ما در ایران باید بسیجیان را تقویت کنند بسیجیان را احترام کنند بسیجیان شهید هستند که من و شما را سر صندلی نگه می‌دارند.
وی تبیین کرد: بسیج برای تمام ملت است برای تمام کشور است، همه وظیفه داریم این بسیج و جوانان بسیجی را تقویت کنیم، بسیجی که در مسجد بزرگ شده است استقامت دارد! پشتوانه سخنان رهبر معظم انقلاب این صلابت بسیجیان و ملت غیور ماست.
وی خطاب به بسیجیان گفت:: نصیحت من به شما بسیجیان این است نماز اول وقت را فراموش نکنید و اگر الان در پست و مقامی هستیم در مواقع ضروری با دیگر اعضای جامعه تفاوتی ندارند و باید به میدان بیاییم.
۳۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها