خبرهای داغ:
حجت الاسلام مرتضوی در آیین افتتاح پایگاه تسنیم حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود گفت: امروز عضویت در بسیج پیروزی در جنگ نرم است چرا که با حضور در بسیج در مقابله تهدیدات دشمن واکسنه شده و با شناخت اهداف و برنامه‌های دشمن در مقابل آن‌ها ایستاده و مبارزه می‌کنید و این یعنی شکست دشمن.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در آیین افتتاح پایگاه تسنیم حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) که با حضور فرمانده حوزه و بسیجیان در مکتب الزهرا (س) شهرک گل‌های شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجی در کلام امام راحل و رهبری انقلاب اظهار کرد: بسیج مکتب شاهدان و شهیدان و لشکر مخلص خداست و تمام وجود یک فرد بسیجی ذوب در اسلام و وقف در این راه است.
وی افزود: یکی از شاخص‌های مهم بسیج و بسیجی ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار و استقامت در راه و هدف مقدس آن است و الگوی بسیج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) هستند که در راه اسلام از همه چیز خود گذشتند و فدا شدند.
مرتضوی با اشاره به دوران دفاع مقدس و رمز پیروزی نظام گفت: اعتقادات مردم سبب پیروزی ما در جنگ تحمیلی هشت ساله در برابر دشمن تا دندان مسلح شد و باید این اعتقادات را روز به روز بارورتر و عمیق‌تر کنیم چرا که دشمن با شناخت این مطلب تلاش کرده تا باور‌ها و اعتقادات ما را سست کند.
وی تاکید کرد: امروز عضویت در بسیج پیروزی در جنگ نرم است چرا که با حضور در بسیج در مقابله تهدیدات دشمن واکسنه شده و با شناخت اهداف و برنامه‌های دشمن در مقابل آن‌ها ایستاده و مبارزه می‌کنید و این یعنی شکست دشمن.
عضویت در بسیج پیروزی در جنگ نرم است/ راه بسیجی راه امام زمان (عج)
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود ادامه داد: راه بسیجی راه امام زمان (عج) است و این سخنان امام راحل است که بسیج جهانی اسلام مقدمه ظهور امام عصر (عج) که مقتدای همه بسیجیان است و تمدن سازی انقلاب جهانی اسلام خواهد بود.
وی با تقدیر و تشکر از بانوان که همت کرده و پایگاه بسیج ایجاد کرده اند گفت: شما بانوان به واقع افسران جنگ نرم هستید چرا که بنیان خانواده و ستوتن استحکام نهاد اول اجتماعی و تربیت دهنده نسل‌های بعدی جامعه و انقلاب هستید و شما فرهنگ سازید و باید در این مسیر تلاش کنید و استقامت داشته باشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها