خبرهای داغ:
امام جمعه شوسف گفت: کار جبهه مقاومت، مدافعین حرم و همه آنانی که دل در گرو پیشبرد اهداف دین دارند از هم اکنون شروع شده و با وحدت، بصیرت و آگاهی و آمادگی کامل این پیروزی را حفظ کنند چرا که دشمنی دشمن رو به فزونی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۲۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمود نوری امام جمعه شهر شوسف با تیریک ماه ربیع الاول و پیروزی عزیزان مقاومت گفت: شاخ غول استکبار که در این مرحله از تاریخ،خواب هایی برای جهان اسلام دیده بود به یاس تبدیل و با رشادت های مدافعین حرم و فرماندهی فاتح اسلام ،سردار سلیمانی به حمدالله به پیروزی جهان اسلام تبدیل شد.

وی افزود: وعده ای که سردار رشید اسلام به مسلمانان جهان داد یک برنامه ریزی و در واقع حرکت حساب شده جنگی و نظامی بود اگر چه دشمن نیز برنامه چیده بود اما با توجه به برتری نیروهای جهان اسلام و فرماندهی سردار سلیمانی پیروزی نصیب جهان مقاومت شد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به آیه شریف قرآن" واعدوا لهم من استطعتم من قوه" اظهار داشت: آمادگی برای مقابله با دشمن برای زمان و مکانی خاص نیست و همان طور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با بصیرتی که در وجود ایشان است توطئه های دشمن را می خواند و خنثی می سازد،سکان نباید دست دشمن باشد،باید هوشیار باشیم و توپ در زمین دشمن و ما دفاع کنیم ،گر چه ما اهل جنگ نیستیم اما در دفاع از خود برتری داریم.

امام جمعه شوسف با اشاره به سخنان خداوند در قرآن کریم که می فرماید: یهود و نصارا از شما نمی گذرد مگر آنکه تسلیم شوید افزود: تجربه در جنگ احد نیز به اثبات رسانده که دشمن بعد از پیروزی دشمنی خود را مجددا آغاز می کند و وظیفه ما است که با قدرت،قوت و اقتدار که  همه در سایه برتری نظامی است و امنیت اقتصاد،کشاورزی،فرهنگی و... را در بر دارد بیش از پیش هوشیار باشیم.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا زبان زور را بهتر می فهمد چرا که در هیچ زمانی مباحثی که در جامعه بین الملل مطرح می شود را احترام نگذاشته و دنبال منافع خود است.

حجت الاسلام نوری افزود:کار جبهه مقاومت،مدافعین حرم و همه آنانی که دل در گرو پیشبرد اهداف دین دارند از هم اکنون شروع شده و با وحدت،بصیرت و آگاهی و آمادگی کامل این پیروزی را حفظ کنند چرا که دشمنی دشمن رو به فزون است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها