خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد(ع) قزوین صورت گرفت:
به مناسبت هفته بسیج، دانش آموزان بسیجی دبیرستان عشایری باهنر آقا بابا در راستای کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی اقدام به تولید جوراب و همچنین کاشت قارچ در دبیرستان نموده اند.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۷۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در سومین روز از هفته بسیج، مسئولین بسیج سازندگی و بسیج دانش اموزی سپاه ناحیه امام سجاد قزوین از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که به همت واحد بسیج دانش اموزی دبیرستان برپا شده بود بازدید نمودند.
در ادامه این بازدید بمنظور آشنایی با روند تولید جوراب و قارچ که توسط دانش آموزان تلاشگر مدرسه انجام شده است نیز بازدید نمودند.
کشاورز، مدیر دبیرستان اقا بابا ،هدف از انجام این کار را در مرحله اول اموزش و در مرحله بعد کار افرینی و خوداتکایی دانش اموزان دانست و گفت: طی یکی دو سال گذشته ۱۸۰نفر دانش اموز مشغول به تحصیل در مدرسه با شیوه کاشت و تولید قارچ صدفی و دکمه ای اشنا شده اند که این مهمترین و اصلی ترین هدفی است که مدرسه در پی دستیابی ان بود.
مدیر دبیرستان عشایری باهنر، کارافرینی و خوداتکایی را از اهداف بعدی این مدرسه برشمرد و خاطر نشان کرد: پس از درامد زایی، درامد حاصل از این کار برای دانش اموزان و امور مدرسه صرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های کاری از قبیل: کاشت و مراقبت از قارچ و همچنین بافت جوراب توسط خوددانش اموز انجام می‌شود تصریح کرد: این اقدام در راستای فرامین رهبر فرزانه انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال انجام شده است .
دانسفهانی، جانشین بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین ضمن تشکر از زحمات مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش اموزی در فراهم نمودن این فرصت برای دانش اموزان،در جهت تامین مربی فنی حرفه ای و همچنین اعطای گواهی فنی حرفه ای به دانش اموزان قول مساعدت و همکاری داد.
وی گفت: انشالله بتوانیم با دعوت از مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین و مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک در آینده نزدیک جهت تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای ادامه کار،گام های موثری برداریم.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها