خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: تفکر بسیجی برآمده از فرهنگ عاشورا و اندیشه ناب امام خمینی(ره) می‌تواند آزادی‌بخش و عامل پیروزی همه ملل مسلمان بر کفر و ظلم و تکفیر باشد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۶۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

فکر بسیجی آزادی‌بخش و عامل پیروزی ملل مسلمان بر کفربه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست جمعی از نخبگان و اقشارمختلف بسیج با امام جمعه شهر بهار در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج معنی و نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: شجره طیبه انقلاب اسلامی و لشگر مخلص خدا در تمام صحنه‌ها و حوزه‌ها آماده و در وسط میدان مهیای خدمت به اسلام، ملت و کشور است همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس بسیجیان پیشاپیش دیگر نیروهای جان برکف و مسلح کشورمان حماسه آفریدند و درس ایثار و مقاومت به همگان دادند.

وی با ستودن نقش آفرینی بسیج و بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل و پس از آن در سنگر سازندگی و امروز در خاکریز اقتصاد مقاومتی و جبهه جنگ نرم، تصریح کرد: تفکر بسیجی بر آمده از فرهنگ عاشورا و اندیشه ناب امام خمینی(ره) می‌تواند آزادی بخش و عامل پیروزی همه ملل مسلمان بر کفر و ظلم و تکفیر باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اهداف امام راحل از تشکیل بسیج یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) با تکیه بر تفکر امیرالمؤمنین (ع) و امام حسین (ع) بسیج را برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن تشکیل دادند و این نشانگر عمق نگاه و وسعت دید ایشان بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات