اندیشه بسیج موهبت بزرگ خدا برای هدف الهی است

آیه الله معلمی: اندیشه امام و تشکیل بسیج موهبت بزرگ الهی بود تا در سایه آن، افراد پرتلاش، مصمم، با اراده و با هدف شوند و از بی تفاوتی خارج شوند.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۶۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در هفته بسیج، جمعی از جامعه بسیج ورزش استان با حضور قهرمانان، رؤسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و هیأت ورزش استان با آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت‌الله معلمی در این دیدار  با بیان اینکه بسیج یعنی به حرکت درآوردن جامعه به سوی هدفی مشخص، اظهار کرد: امام راحل (ره) از فرصتی که خداوند به او عطا کرده بود استفاده کرد و به اندیشه بسیج که در قرآن نیز به آن اشاره شده است، جامه عمل پوشاند چرا که همه انبیا برای بسیج مردم آمده بودند و این اندیشه از ابتدا وجود داشت.

وی افزود:  مقاومت حزب‌الله لبنان نشأت گرفته از بسیج در ایران است و از برکت شجره طیبه بسیج، جوانه سبزش در جنوب لبنان سربرآورد و مقاومت شکل گرفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: توده مردم انبیا، اولیا و رهبران دینی را همراهی می‌کردند ولی متقابلاً تلاش قدرت‌های استکباری بر این بود که بین مردم و اولیا خدا فاصله ایجاد کنند.

معلمی ادامه داد:  یکی از اهداف نفوذ دشمن، انحراف دستگاه های اجرایی است تا زمینه نارضایتی مردم را به وجود آورد و سپس با تبلیغات گسترده چالش‌ها و کمبودها را متوجه رهبری کند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه بزرگترین ظلم انداختن اشتباه کسی بر گردن فرد دیگر است، اظهار کرد: هوشیاری و بصیرت جامعه می‌تواند دشمن را در رسیدن به هدف مایوس کند؛ چراکه اگر بصیرت نباشد افراد فریب تبلیغات دشمن را خواهند خورد.

وی افزود: اندیشه امام و تشکیل بسیج موهبت بزرگ الهی بود تا در سایه آن، افراد پرتلاش، مصمم، با اراده و با هدف شوند و از بی تفاوتی خارج شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بین جامعه ورزش و بسیج انس و الفتی طبیعی وجود دارد، اظهار کرد: عزم و اراده ورزشکاران است که منجر به انجام تمرینات سخت می‌شود.

معلمی در پایان گفت: سزاوار است قشر بسیج ورزشکاران ما پیشکسوت بسیجیان باشند و در خط مقدم عرصه بسیج چهره ورزشکاران برتر و پهلوانان متدین نمایان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها