امام جمعه بیجار گفت:تشکیل بسیج یکی از تاریخی‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد‌ها بوده که اکنون با این حجم عظیم و گسترده هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بسیاری از آثار این خیر و برکات نمایان می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۴۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،حجت الاسلام علی مرادی در دیدار فرماندهی پرسنل و جمعی از بسیجیان سپاه بیجار با تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج اظهار داشت: بسیج همه چیز ما است که بر اساس باور‌ها و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه همه در جامعه اسلامی بسیجی هستند، افزود: بسیج متعلق به قشرخاصی نیست و هرکس که در این جامعه احساس مسئولیت کند، بسیجی است.

امام جمعه بیجار به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بسیج اشاره کرد و افزود: چفیه نماد بسیج است و اینکه مقام معظم رهبری همواره آن را باخود همراه دارند نشان از اهمیت موضوع و بسیجی بودن ایشان دارد.

وی تصریح کرد:تشکیل بسیج یکی از تاریخی‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد‌ها بوده که اکنون با این حجم عظیم و گسترده هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بسیاری از آثار این خیر و برکات نمایان می‌شود.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه بسیج حافظ اصلی نظام و ملت است، گفت: پیشرفت و اقتدار بسیج درگرو حمایت و تشویق مردم است و آحاد مردم وظیفه دارند این امر مهم را اجرا نمایند تا کشور از گزند توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی یادآور شد:بسیجیان باید بیشتر از همیشه با پیروی ازولایت‌فقیه و منویات مقام معظم رهبری و سرلوحه قرار دادن دین در برنامه زندگی از راه انتخاب‌شده منحرف نشوند و همیشه هوشیار و با بصیرت باشند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات