در دومین روز از هفته مبارک بسیج دو خانه محروم روستا‌های سیف علیا و انجیران مریوان به همت بسیج سازندگی سپاه مریوان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۳۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در دومین روز از هفته مبارک بسیج دو واحد خانه محروم روستای سیف علیا و انجیران از توابع بخش خاو ومیرآباد شهرستان مریوان به همت بسیج سازندگی سپاه و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با حضور فرماندار مریوان، فرمانده سپاه و مسئولین در این روستا‌ها افتتاح شد.

واحد مسکونی روستای سیف علیا در زیر بنای ۹۰ متر و بالغ بر ۴۰ میلون تومان احداث شد. برای ساخت این واحد مسکونی مشارکتی مبلغ ۱۶ میلیون تومان سهم سپاه از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس، ۸ میلیون تومان بهزیستی و ۱ میلیون تومان موسسه خیریه باران رحمت هزینه شده است.

همچنین برای ساخت خانه محروم روستای انجیران با زیربنای ۷۰ متر و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیون تومان هزینه شد که این واح مسکونی به صورت مشارکتی ۱۶ میلیون تومان سهم سپاه از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس، ۱۵ میلیون تومان سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴ میلیون تومان با کمک خیرین ساخته شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات