بهره برداری از درمانگاه بسیجیان در یاسوج

فرمانده سپاه فتح استان گفت: این درمانگاهبهره برداری در درمانگاه شفا بسیجیان در یاسوج با زیر بنای بیش از هزار و 200 متر مربع در سه طبقه با هدف ارائه خدمات درمانی در منطقه ای کمتر برخوردار ساخته شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۱۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
سردار بوعلی مدت زمان اجرای ساخت این طرح را ۷ ماه اعلام کرد و افزود: اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این درمانگاه بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات موسسه بسیجیان و بنیاد تعاون سپاه تامین شده است.
وی با بیان اینکه مشابه این طرح در شهرستان گچساران در حال اجرا است گفت: به زودی در شهر دهدشت و دیگر شهرستان‌های استان به صورت مرحله‌ای درمانگاه بسیجییان ساخته می‌شود.
بوعلی با بیان اینکه در این درمانگه خدمات پزشکان عمومی، پزشکان متخصص و دندان پزشکی به مردم ارائه می‌شود افزود: بیماران تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز با معرفی از این دو نهاد حمایتی به صورت رایگان در این درمانگاه پذیرش می‌شوند.
وی گفت: در این درمانگاه خدمات آزمایشگاهی، فیزیوترابی، رادولوژی و سنوگرافی نیز ارائه می‌شود.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه بیمارستان تخصصی ۲۵ تختخوابی شهر یاسوج نیز دارای پیشرفت کاری ۱۰۰ درصدی است افزود: پیش بنی می‌شود این بیمارستان نیز تا پایان سال جاری تجهیز و به بهره برداری برسد.
استاندار هم در این مراسم گفت: سپاه پروژ‌های مهمی در حوزه‌های ورزشی، بهداشت و درمان و خدمات عمومی در سطح استان در دست ساخت دارد که این کار‌ها شایسته تقدیر است.
احمدی افزود: این طرح‌ها هم از نظر مصالح و هم به لحاظ استحکام زیبایی معماری از کیفیت خوبی برخوردار است که شایسته است سایر دستگاه‌های از این طرح‌ها الگو برداری کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار