بسیج جامعه زنان رامسر با همکاری بهزیستی و دادگستری اقدامات بسیار خوبی در بخش جلوگیری از طلاق داشتند،ایجاد صندوق های قرض الحسنه و تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت توسط بسیج بانوان اجرایی شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد جعفری فرماندهی سپاه ناحیه رامسردر کنفرانس خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزودند: شهرستان رامسر آبستن اتفاقات مختلفی دردفاع مقدس وقبل از آن بود که بسیجیان ما در همه عرصه ها حضور داشتند و مردم رامسر از ابتدای این حضور بسیجیان را لمس کردند وبسیجی بدون هیچ انتظار و حقوقی از زن و فرزند و کار خودشان دست کشیدند به جنگ رفتند تا دست استکبار جهانی را قطع کنند تا دست اندازی به نظام ما نداشته باشند امروز که عرصه جنگ نرم و سازندگی و فرهنگی بسیجیان مجاهدت و حضور دارند بسیجیان گوش به فرمان ولایت فقیه ،نگذاشتند به نظام اسلامی و ناموس ما دست اندازی شود.
جعفری درادامه به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد وافزود:در هفته بسیج امسال (۲۹آبان لِغایت ۵آذر) تعداد ۱۳۰ عنوان برنامه در شهرستان رامسر به اجرا در می آید.محور همه برنامه های بسیج خدمت رسانی مشخص به عموم مردم جامعه است پس از زلزله کرمانشاه بسیج ورود کرد و پس از مراحل اولیه در بخش سازندگی نیز با قدرت ورود خواهد کرد .

این مسئول در سپاه رامسرادامه داد: در بحث خدمت رسانی مجمع خیرین خدمت رسانی را شکل دادیم و امسال 12 خانه برای محرومین به همت بسیج سازندگی درحال ساخت است تشکیل 10گروه جهادی مسجد محور برای خدمت رسانی به مردم تشکیل دادیم12تیم پزشکی و خدمات دارویی در 6ماهه نخست سال توسط بسیج صورت گرفت.

وی افزود: در مبارزه با آفات با همکاری جهادکشاورزی برای کشاورزان کلاسها و مشاوره های کشاورزی داده شد یکی از مشکلات جامعه این است که تولید به اندازه از سوی کشاورزان صورت میگیرد ولی در بخش فروش مشکل دارند که بسیج با برگزاری نمایشگاه و ارائه غرفه بصورت رایگان به کشاورزان در بحث فروش به آنها کمک میکنیم.

فرمانده سپاه رامسر بیان کرد:  پایگاه بسیج علمی شهرستان رامسر را با حضور نخبگان تشکیل دادیم تا با برنامه ریزی و پیگیری برای ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی گام برداریم. اداره جهاد کشاورزی رامسر همکاری بسیار خوبی با بسیج در راستای ایجاد اشتغال دارد و در بخش آموزش اقتصاد مقاومتی با همکاری فنی و حرفه ای رامسر 700 نفر آموزش دیده اند.
وی از دیگر برنامه ها را طرح همکاری با کشاورزان و برپایی میز خدمت عنوان کرد و گفت ؛در این هفته مشاوره رایگان برای تولید و مبارزه با افات اجرای میز خدمت با همکاری بسیج ادارات بر مبنای خدمت رسانی در مساجد و پایگاها برگزار می شود .
جعفری گفت؛ در هفته اینده گشت محله محوری با حضور بسیجان در محلات برای ارامش روحی و روانی شهروندان شهرستان اجرا میشود. یکی از دلنگرانی های مردم شهرستان ناامنی ها و دغدغه های اعتیاد و سرقت و آسیب های اجتماعی بود که امسال با هماهنگی که بین سپاه و نیروی انتظامی و دادستانی صورت گرفت که گشت محله محور از هفته آینده آغاز خواهد شد و قطعا مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت افرادی که در گشت محله محور فعالیت خواهند کرد پس از شناسایی و استعلامات و ... به آموزش آنان خواهیم پرداخت چراکه حفظ شان مردم رامسر بسیار مهم است.
جعفری ادامه داد:یکی از نقش های پررنگ در بسیج حضور فعالانه بانوان در رامسر است که تلاشی شهرستانی دارند و برنامه های بامحتوا را به اجرا در می آورند و بسیج جامعه زنان با همکاری بهزیستی و دادگستری اقدامات بسیار خوبی در بخش جلوگیری از طلاق داشتند،ایجاد صندوق های قرض الحسنه و تهیه جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت توسط بسیج بانوان اجرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها