فرمانده ناحيه مقاومت بسيج تنکابن اعلام کرد

پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان تسهیلات حوزه‌ اقتصاد مقاومتی در تنکابن

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج تنکابن گفت: تسهیلاتی که در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی از منابع داخلی در این شهرستان پرداخت شده ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۴۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  مهرداد بابایی در همایش فعالان اقتصاد مقاومتی و جهادگران عرصه محرومیت‌زدایی به بخشی از عملکرد بسیج سازندگی از سال ۹۲ تا کنون پرداخت و اظهار کرد: تسهیلاتی که در حوزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی از منابع داخلی پرداخت شده ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ۶۸۶ کارگاه تولیدی توانستند از این تسهیلات بهره‌مند شوند، تصریح کرد: برای یک‌هزار و 500 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تنکابن افزود: یک‌هزار و 340 نفر جهت آموزش و مهارت تخصص به مراکز آموزشی جهاد و سایر مراکزی که لازم بود معرفی شدند.

این مسؤول بیان کرد: ۴۸۹ نفر مجوز فعالیت نظام صنفی کشاورزی در صنایع‌دستی و فنی‌حرفه‌ای از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط داده شد.

بابایی با بیان اینکه هشت نمایشگاه محصولات تولید شده اقتصاد مقاومتی در شهرستان برپا شد، یادآور شد: ۱۵ نفر از فعالان اقتصادی به رسانه‌های شهرستانی، استانی و ملی معرفی شدند و درباره الگوسازی نسبت به کسب و کار موفق توانستند بخشی از فعالیت‌هایشان را ارائه دهند.

وی به بخشی از  فعالیت عمرانی بسیج‌سازندگی اشاره کرد و گفت: از سال ۹۰ آب‌رسانی و ساخت پایگاه، کتابخانه، مسجد و ساخت ۲۰ خانه مسکن محرومان و مددجویان با همکاری کمیته‌امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها ایجاد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تنکابن بیان کرد: در بحث واکسیناسیون دام و طیور در دو مرحله در ۵۰ روستای این شهرستان بسیج‌سازندگی با همکاری دستگاه‌های متوالی و دامپزشکی اتفاق افتاد.

این مسؤول با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۷۵ گروه جهادی هفت روزه با به‌کارگیری یک‌هزار و 850 نفر که در مجموع 7 هزار و 250 نفر روز باشد اعزام شدند، ادامه داد: در اردوهای جهادی یک روزه 9 هزار و 500 نفر روز و در اردوهای جهادی سه روزه ۳۲۰ نفر از افراد مجموعا ۹۶۰ نفر روز حضور داشتند‌.

بابایی گفت: اعزام ۵۴ تیم پزشکی گروه جهادی و ارائه بیش از ۴ هزار نفر ویزیت رایگان در سطح شهرستان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها