امام جمعه هرات در جمع پیشکسوتان و رزمندگان بسیجی:

بسیج یعنی کل نیرو‌های مؤمن و حزب اللهی کشور/حضور بسیجیان در صحنه ها، امید آفرین است

امام جمعه هرات در همایش پیشکسوتان و رزمندگان، بسیج را کل نیرو‌های مؤمن و حزب اللهی کشور عنوان کرد و گفت: حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پررنگ و در عین حال امید آفرین است.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۴۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) همایش پیشکسوتان و رزمندگان شهرستان خاتم با حضور امام جمعه هرات، فرمانده سپاه ناحیه خاتم و جمعی از پیشکسوتان، جانبازان و رزمندگان در مسجد جامع هرات برگزار شد.
امام جمعه هرات در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از مجاهدت‌های رزمندگان گفت: این کار خدا بود که بسیج ملت ایران بتواند در سخت‌ترین میدان‌ها که همان میدان جنگ است چنان قدرتی از خود نشان بدهد که دیرباورترین افراد هم قبول کنند که ملت ایران دارای توانایی است.
حجت الاسلام جعفری بسیج را کل نیرو‌های مؤمن و حزب اللهی کشور عنوان کرد و گفت: حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پررنگ و در عین حال امید آفرین است.
وی اظهار داشت: پس از پیروزى انقلاب اسلامى، نیروى عظیم بسیج توانسته در میدانهاى پُرخطر، وظیفه‏هاى سنگینى را برعهده بگیرد و کارهایى را که گاهى از هیچ عنصر دیگرى ساخته نبود و برنمى ‏آمد، انجام بدهد.
ارسال نظرات