خبرهای داغ:
تاکنون هشت تریلی از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان اعم از مواد غذایی، پوشاک و دارویی اهدایی مردم شهرستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۲۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این روزها که هموطنان ما دچار آسیب و مصیبت شده اند مردم نوعدوست شهرستان میانه از زن و مرد و کوچک و بزرگ، هرکس به هر طریقی با آلام و رنج و مصیبت زلزله زدگان هم دردی و همراهی می کنند.

   مردان و جوانان برومند بسیج و جمعیت هلال احمر در کنار دیگر نهادهای و دستگاه های خدمات رسان بدون وقفه و بصورت شبانه روزی در سطح شهر و روستا مشغول جمع آوری کمکهای نقدی و جنسی مردم سخاوت مند شهرستان هستند و دختران و زنان این دیار نیز بصورت جمعی با کمک رسانی در جمع آوری و بسته بندی اقلام رسیده، مردان و جوانان را همراهی می کنند.

   سیل کمک های نقدی و جنسی مردم این شهرستان بدون کمترین وقفه ادامه دارد، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی در کنار امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر مشغول بسته بندی و ساماندهی این کمکها برای ارسال به مناطق زلزله زده هستند.

طی روزهای گذشته تعداد هشت تریلی از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان اعم از چادر، پتو، پوشاک، اقلام مختلف دارویی، شیر خشک و پوشاک بچه، آب معدنی، انواع کنسرو، زیرانداز، بیسکویت، نان و کلوچه محلی، خرما و اقلام دیگر از شهرستان میانه راهی مناطق زلزله زده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها