مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در همایش مشترک ائمه جماعات، هیات امنا، فرماندهان حوزه و پایگاه های این شهرستان، گفت: هفته بسیج ارزشمند بوده و یادآور جانفشانی های بسیجیان و رزمندگان بوده و باید برنامه های آن گرامی داشته شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۲۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام عبدالله موحدی افزود: هدف از تشکیل چنین همایشی ایجاد وحدت و همدلی بین ائمه جماعات، علما، بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت است.

وی با بیان مقام و جایگاه والای روحانیت تاکید کرد: همه باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و همیشه در تبعیت از مقام معظم رهبری بوده و از فرامین ایشان اطاعت کنیم.

وی اظهار داشت: علت اصلی انقلاب روحانیت، پایگاه ها و مساجد بوده و دشمن تلاش در از بین بردن مساجد و تضعیف روحانیت و پایگاه ها دارد تا شاید بتواند نقشه های خود را عملی سازد چراکه به برکت وجود روحانیت سیلی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب زدیم.

حجت الاسلام موحدی بیان کرد: سپاه همواره در میدان حاضر بوده و در تمام صحنه ها حاضر است تا خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود یادآورشد: توجه به زمان شناسی و بصیرت لازم و ضروری است و باید اهداف دشمن را در هر موقع بشناسیم و مقابل توطئه های آن ها ایستادگی کنیم و راه شهدا و امام شهدا را باعمل به وصایای آن ها ادامه دهیم.

 

ارسال نظرات