مهرابی با اشاره به اینکه امروز بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در حوزه های مختلف حرف برای گفتن دارد، گفت: بسیج جامعه پزشکی استان سمنان می تواند به جایگاه های بهتری با همراهی و هماهنگی بسیج در کانون ها و دفاترش در سراسر استان دست یابد.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۱۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سکینه مهرابی رئیس اسبق سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در آیین تودیعش اظهار داشت: بنده از اواخر سال 91 به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی استان با اعتماد هیئت رئیسه سپاه استان برگزیده و این مأموریت خطیر را پذیرفتم.

وی با اشاره به سختی کار در اوایل تصدی در این سمت، گفت: مسلما وارد شدن از مرحله درمانی به یک مرحله ستادی و بسیجی در ابتدای کار برایم سخت بود و اما با توجه به اینکه کار اداری به این نحو انجام نداده بودم پس از گذشت چند ماه به همکاری و پشتوانه مسئولان دانشگاههای علوم پزشکی استان سمنان توانستم رشته کار را به دست بگیرم.

مهرابی در خصوص مهمترین اولویت ها و موفقیت های دوران تصدی خود در این سمت گفت: خوشبختانه بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در این چند سال در کشور در حوزه های مختلف مطرح و موفق به اخذ تشویق نامه های کشوری شده است که همه اینها پس از لطف و مرحمت خداوند مرهون تلاش تمامی کادر بسیج جامعه پزشکی استان بوده است و همچنین حمایت دکتر مهدی شادنوش ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در همین جا از تمامی آنها تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در حوزه های مختلف حرف برای گفتن دارد، بیان داشت: بسیج جامعه پزشکی استان سمنان می تواند به جایگاه های بهتری با همراهی و هماهنگی بسیج در کانون ها و دفاترش در سراسر استان دست یابد.

رئیس اسبق بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: تشکیل حلقه های صالحین و رشد 140 درصدی آن در استان، مباحث امداد و درمان و اعزام بیش از 500 تیم به شکل یک روزه به مناطق مختلف استان و راه اندازی بیش از 10 بیمارستان تک تخصصی و پنج بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم استان از جمله طرح ها و اولویت های مهم در این مدت فعالیت بنده بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها