نماینده مردم بیرجند در گفت‌وگو با «بسیج»:
عبادی گفت: تضعیف سپاه و بسیج یک پروسه‎ای است که در خارج کلید زده شد و در رسانه‏ های خارجی و بین‎المللی نیز آن را مشاهده می‎کنیم و در داخل نیز متاسفانه طرفدار دارد.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

حجت السلام عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج مطرح کرد: بسیج دژمستحکمی است که از انقلاب اسلامی در برابر خطراتی که در مقابل این نظام و انقلاب وجود دارد حفاظت و پاسداری می‎کند و با توجه به اینکه این تفکر درحال گسترش است به نحوی که کشورهای دیگر نیز درحال الگوبرداری از این نهاد پرظرفیت هستند.

نماینده مردم بیرجند با اشاره به عوامل دشمنی با بسیج عنوان کرد: همین مسئله موجب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی از کارآمدی این نیروی مردمی و فراگیرشدن آن نگران شوند و بترسند و از این جهت هجمه به بسیج را در دستور کار خود قرار دهند.

عبادی در توضیح این مطلب بیان داشت: تضعیف سپاه و بسیج یک پروسه‎ای است که در خارج کلید زده شد و در رسانه‏ های خارجی و بین‎المللی نیز آن را مشاهده می‎کنیم و در داخل نیز متاسفانه طرفدار دارد؛ جریاناتی نیز که در داخل بسیج و همین‎طور سپاه را می‎کوبند و وجود آن را برنمی‎تابند و درصدد تخریب و تضعیف آن و خواهان نابودی آن هستند جریاناتی هستند که دچار انحرافات اقتصادی، سیاسی و فکری و.. هستند و یا اینکه در مسیر ولایت نبوده و قائل به حکومت دینی نیستند و سکولار هستند و در واقع با اصل انقلاب مشکل دارند و ازآنجایی که بسیج دژمحکم انقلاب است از این جهت بسیج را می‎کوبند.

ارسال نظرات