رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان از دیدار تعدادی از بسیجیان حقوق دان کرمانی به همراه سایر اقشار بسیج با رهبر معظم انقلاب در هفته بسیج خبر داد و افزود:از سوی حقوق دانان بسیجی،مشاوره رایگان حقوقی به شهروندان داده می شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۷۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، رئیس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان  از دیدار تعدادی از بسیجیان حقوق دان کرمانی به همراه سایر اقشار بسیج با رهبر معظم انقلاب در هفته بسیج خبر داد و افزود:از سوی حقوق دانان بسیجی،مشاوره رایگان حقوقی به شهروندان داده می شود.
یدالله عباس زاده در تشریح جزیئات برنامه های بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان در هفته بسیج،اظهار داشت: مرحله دوم طرح هر مسجد یک حقوقدان همزمان با هفته بسیج در کرمان آغاز می شود
این مقام قضائی عنوان کرد: هدف از این طرح بالابردن سطح اگاهی فرهنگ عمومی- حقوقی اقشار مختلف، پیشگری از وقوع جرم وپیشگیری از مراجعه بی رویه به دستگاه قضائی است
مستشار دادگاه تجدید نظر استان کرمان ادامه داد:در مرحله  دوم طرح هر مسجد یک حقوق دان هفت مسجد در سطح شهر کرمان تعیین شده و حقوق دانان بسیجی ضمن حضور در  مساجد به نمازگزارن در چهار مرحله خدمات حقوقی رایگان ارائه خواهند داد.
این مقام قضائی با بیان اینکه استقبال عمومی از طرح هر مسجد یک حقوق دان خوب بوده است، افزود: این طرح با اقبال قضات روبرو شده و تا به امروز بیست و پنج نفر آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده اند.
وی با اشاره به اینکه مرحله اول طرح هر مسجد یک حقوق دان در ده مسجد شهر کرمان اجرا گردیده است، عنوان کرد: اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری و تعامل معاونت فرهنگی دادگستری کل استان و کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی در شهر کرمان و برخی از شهرستان های استان در حال برگزاری است.
 وی اهم برنامه‌های کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی در هفته بسیج را دیدار تعدادی از حقوقدان بسیجی  استان با مقام معظم رهبری، برگزاری همایش سالگرد تاسیس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین فضا سازی فرهنگی اداره با موضوع بسیج اعلام کرد.
عباس زاده در پایان اقدامات شاخص کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی در یک سال گذشته را برگزاری دوره های آموزشی علمی –معرفتی، تشکیل جلسات انس با قران به صورت هفته ای، جزء خوانی قران در ماه مبارک رمضان، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و همچنین ارائه مشاوره های حقوقی رایگان در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان در روز های جمعه همزمان با برگزاری مراسم نماز جمعه بیان کرد.

ارسال نظرات