مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه شجره طیبه در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۷۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم؛ مهرداد عظیمی اظهار داشت: «شجره طیبه» عنوان برنامه‌ای از تولیدات سیمای جهانبین است که با رویکرد آشنایی با کارکردهای مختلف بسیج در محورهای فرهنگی، اجتماعی، معارفی، سیاسی و سازندگی در طول این هفته پخش می‌شود.

وی افزود: همچنین در این برنامه در بخش‌های متنوعی از جمله کارشناسی، کلام رهبری، گزارش، نماهنگ، معرفی فعالیت‌های اقشار مختلف بسیج و تصاویر گرافیکی بینندگان با دستاوردهای بسیج این شجره طیبه انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: «شجره طیبه» به تهیه‌کنندگی داریوش نیک‌بخت و اجرای احمد باقری در هفته بسیج از ساعت 19:30 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

عظیمی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های روزانه رادیویی مرکز نیز در این هفته، در حد توان و فراخور به موضوع بسیج پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های «صبح و زندگی» با محوریت بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، «جاده جوانی» با محوریت نقش جوانان بسیجی در سازندگی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعتلای فرهنگی، «موج زنده رود» و «آوای روستا» هم در بخش‌های متنوعی با رویکرد بسیج، توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مسجد محوری، ولایت‌مداری و استکبارستیزی به تبیین جایگاه و اهمیت بسیج و انعکاس خدمات و دستاوردهای این نهاد بزرگ مردمی پرداخته می‌شود.

ارسال نظرات