اجلاسیه نماز در کوهرنگ برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان از برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان کوهرنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدکریمی از برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار داشت: این اجلاسیه چهارشنبه مورخ یک آذر ماه سال 96 در حسینیه چلگرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمینه برپایی نماز اول وقت و به جماعت باید فراهم شود، عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم زمینه برای برپایی نماز اول وقت و به جماعت را در مساجد فراهم کنیم به اهداف مورد نظر در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز دست یافته ایم که این امر از مهم ترین اولویت ها در استان بوده که با جدیت پیگیری می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه نماز بالاترین معروف خداوند متعال است، بیان کرد: با ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه می توان در زمینه اصلاح جامعه گام های موثری برداشت و بسیاری از آسیب ها و معضلات را برطرف کرد.
کرمی با اشاره به برنامه های ستاد اقامه نماز استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در استان تصریح کرد: یکی از طرح های مهم در راستای ترویج اقامه نماز صبح در استان طرح سفیران صبح بوده که استان در این طرح خوب عمل کرده است.
وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی گفت: در راستای ترویج فرهنگ نماز باید از ظرفیت کانال ها و شبکه های اجتماعی پرمخاطب، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، خیران مسجدساز، سمن ها و تشکل‌های مردم نهاد صاحب نظران، مدیران و اعضای اتاق فکر موسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه ها بیشتر استفاده شود.

ارسال نظرات