به همت ناحیه امام حسین (ع) و موج کمکهای خودجوش مردمی شهرکرج برای یاری رساندن به مردم زلزله زده استان کرمانشاه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۶۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همچنان بعد از گذشت حدود نه  روز از وقوع زلزله 7/3 ریشتر در استان کرمانشاه مردم خودجوش و شهید پرورشهر کرج کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاههای مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) کرج تحویل و اقلام توسط پاسداران زحمت کش این ناحیه به همت معاونت بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) تفکیک ، بسته بندی و به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال می گردد.

 شدت زلزله ۷٫۳ ریشتری شامگاه یکشنبه که کانون آن در نزدیکی ازگله در استان کرمانشاه قرار داشت به حدی بود که خسارات بسیار زیادی را از خود بجای گذاشت.

سوز سرما و داغ اندوه از غرب کشور ساعتهاست که گره خورده با شب و روزمان؛ این‌بار به جای شنیدن قصه نام‌آشنای تیشه فرهاد با غصه شنیدن خبر بالا رفتن تعداد کشته شده‌ها به خواب می‌رویم و طلوع صبحمان تاریک می‌شود از اندوه جان‌هایی که مرگ را زندگی می‌کنند. جان‌هایی که مجبور به بقا هستند و در کنار صدای ناله‌های عزیزان زیر آوار مانده‌شان که تا آخر عمر سمفونی زندگی‌شان خواهد بود در تکاپو برای دست‌یابی به ساده‌ترین ملزومات بقا هستند.

 مردم شهر کرج می‌توانند اقلامی مانند مواد غذایی کنسروی، وسایل گرمایشی، پتو، مواد بهداشتی، البسه، آب معدنی و هر آنچه که  مورد نیاز مردم است را برای هموطنان تهیه کنند و به مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهر تحویل دهند تا در کمترین زمان به دست هموطنان زلزله زده برسد.

 

 

خبرنگار : سیده ساجده قریشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها