فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان:

خدمت به مردم سرلوحه کار بسیج است/اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در کمیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: در هر کجا که کشور نیاز به حضور و جانفشانی داشته باشد بسیج حضور پیدا خواهد کرد؛ همانند ۸ سال دفاع مقدس که بسیجیان برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب جانفشانی کردند.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۰۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به سی‌و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج گفت: نقش بسیج در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بسیار مهم و پررنگ است. نمونه آن رشادت و دلاورمردی‌های بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را برای نابودی انقلاب عقیم گذاشت.

وی افزود: در این برهه از زمان که دهه چهارم انقلاب است، بسیجیان باید در یک جبهه جدید به ایفای نقش بپردازند و آن جنگ نرم و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه گفت: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است که در دل آن مجموعه سپاه و بسیج به عنوان مردمی‌ترین نهاد در کشور قرار گرفته‌اند.

سرهنگ پاسدار اکبری با تاکید بر اینکه بصیرت ضرورت جامعه امروز است، گفت: دشمن می‌خواهد روحیه انقلابی مردم را مورد حمله قرار دهد ولی سخت در اشتباه است چراکه مردم و مسئولین ما هوشیار و بیدار هستند.

وی افزود: در هر کجا که کشور نیاز به حضور و جانفشانی داشته باشد بسیج حضور پیدا خواهد کرد؛ همانند ۸ سال دفاع مقدس که بسیجیان برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب جانفشانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کمیجان گفت: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کمیجان با بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۴۵ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهرستان در هفته بسیج اجرا خواهد شد .

سرهنگ پاسدار اکبری ادامه داد: برگزاری هیئت‌های منتظران موعود و یاوران ولایت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعزام کاروان‌های راهیان نور، نشست‌های بصیرتی، بازدید طرح‌های اقتصاد مقاومتی، گشت‌های محله‌محور، اعزام اکیپ پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، میقات صالحین، تجمع بسیجیان و مراسم شکوه پایداری، برگزاری یادواره‌های شهدای بسیج ادارات، شبی با شهدا، شب خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اردوی جهادی، توزیع وصیت نامه شهدای شاخص، افتتاح پروژه محرومیت‌زدایی، دیدار با خانواده شهدا و گلباران قبور شهدا بخشی از برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات