خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد نشست فرهنگی اعتقادی ویژه فرماندهان حوزه فاطمه الزهرا(س) تیکمه داش، از هفته بسیج به عنوان هفته ای مقدس نام برد و افزود: با توجه به مقدس بودن در این هفته خبر نابودی داعش را شنیدیم.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۰۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام محمدزاده رمز موفقیت سردار سلیمانی را اعتقاد و ایمان به خداوند متعال خواند و گفت: اگر ایمان و اعتقاد ما بین خانواده ها هم کم باشد نمی توانیم پیروز باشیم و اگر معنویات نداشته باشیم حتی شهر موشکی که سپاه دارد ما را موفق نخواهد کرد، سردار سلیمانی با تلاش این پیروزی را به دست نیاورده است بلکه شخصیت روحی ایشان به قدری است که موجب موفقیت شد.

 وی اعتقادات و معنویات و حامی ولایت بودن را در موفقیت های سردار اثرگذار دانست و از بسیجیان خواست پیام سردار سلیمانی را در خود نهادینه و بعنوان سرباز ولایت تلاش کنند.

هفته بسیج، هفته ای مقدس است

حجت الاسلام محمدزاده یادآور شد: به برکت خون شهدا و رشادت های رزمندگان  دوران دفاع مقدس بسیج توانسته است در دور افتاده ترین روستاهای شهر پایگاه و گروه مقاومت داشته باشد.

 وی خاطرنشان کرد: اسلحه و موشک های ما را پیروز نکرد بلکه اعتقاد و معنویت، ما را پیروز کرد اگر اعتقاد و معنویت نداشته باشیم نمی توانیم پیروز میدان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها