مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک با بیان اینکه بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است، افزود: امروز ما بیشتر از گذشته این معجزه را درک می‌کنیم و به اهداف آن پی می‌بریم.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۰۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در دیدار فرماندهان و مسئولین بسیج پایگاه‌ها مقاومت بسیج اراک به مناسبت هفته بسیج با تاکید بر اینکه امروزه ماهیت و ماموریت بسیج گسترده‌تر شده است، گفت: خیلی‌ها تصور داشتند که با پایان دفاع مقدس ماموریت بسیج تمام می‌شود، اما حضرت امام راحل با سخنرانی‌های خود نشان داد که بسیج محدود به زمان و مکان نیست.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است، افزود: امروز ما بیشتر از گذشته این معجزه را درک می‌کنیم و به اهداف آن پی می‌بریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک تصریح کرد: سیاست‌های ابلاغ شده امسال هفته بسیج توجه به اعتلای بسیج، مسجد محوری، نمایش اقتدار و آمادگی همه جانبه و توجه به گفتمان انقلاب و مردمی کردن هفته بسیج و خدمات رسانی است.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته با توجه به سیاست‌های ابلاغی تنظیم شده است، تصریح کرد: اولویت‌های بسیج در هر مقطع و زمانی متفاوت بوده و در سال جاری اولویت بسیج خدمت رسانی است و برنامه‌ها با این هدف اجرایی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج در ادامه هدف از برگزاری برنامه‌های هفته بسیج را تولید علم و نهضت خدمتگزاری برشمرد و گفت: بسیاری از فعالیت‌های بسیج برای مردم محسوس نیست و ما سعی داریم این فعالیت‌ها را به مردم نشان دهیم و اثرات مثبت این فعالیت‌ها موجب افزایش رضایت عمومی در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به برخی از اهداف‌ بسیج تصریح کرد: مسجد محوری در دستور کار قرارگرفته است و سعی داریم فاصله ایجادشده با پایگاه‌های بسیج و مساجد برطرف شود.

وی با اشاره به لزوم استحکام اعتماد آحاد جامعه به نهاد‌های انقلابی، خاطرنشان کرد: این مهم به‌ واسطه ارائه خدمات به اقشار جامعه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات