فرمانده سپاه سیاهکل گفت: تاکنون 3کامیون از کمک های مردم سیاهکل به مرکز استان برای ارسال به کرمانشاه فرستاده شده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۹۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیاهکل، سرهنگ داریوش خوشحال با تسلیت حادثه غم‌انگیز وقوع زلزله در غرب کشور اظهار کرد: مردم شریف و نوع دوست ایران نشان داده اند که در تمامی مشکلات در کنار یکدیگر هستند و در حادثه زلزله کرمانشاه نیز یک بار دیگر این همدلی را به اثبات رسانده اند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل به منظور کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه، در حال جمع آوری کمک های مردم خیر و نوع دوست سیاهکل است.
فرمانده سپاه سیاهکل با بیان اینکه پیش از این دو کامیون از کمک های مردم سیاهکل به مرکز استان برای ارسال به کرمانشاه فرستاده شده بود، افزود: اقلام ارسالی شامل مواد خوراکی، آب، کنسروجات، چای، پتو و وسایل گرمایشی می باشد.
وی ادامه داد یک کامیون دیگر نیز امروز برای حمل کمک های مردمی برای مردم زلزله زده کرمانشاه امروز به مرکز استان جهت اعزام ارسال می شود
خوشحال ضمن تشکر از مردم و مسئولان سیاهکل گفت: مردم نجیب شهرستان سیاهکل می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را به چادر سپاه در روبروی بانک ملی سیاهکل و یا سپاه پاسدران این شهرستان ارائه دهند.
شهرستان سیاهکل در شرق گیلان دارای 47 هزار نفر جمعیت است که حدود 40 درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

ارسال نظرات