فرمانده سپاه ناحیه شفت:

۲ کامیونت کمک‌های مردم شفت به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه تاکنون ۲ کامیونت از کمک‌های مردم شفت به مناطق زلزله‌زده ارسال شد گفت: ارسال کمک‌های مردمی شهرستان شفت به مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۸۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ شهرام قاسمی با تسلیت حادثه تلخ زلزله و جان باختن برخی از هموطنان در کرمانشاه اظهار داشت: شهرستان شفت اقلام ضروری و کمک های مردمی خود را برای ارسال به مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع آوری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت اعلام کرد: 800 باکس آب معدنی، 80 تخته پتو، 40 کیلو برنج، 200 عدد کنسروجات، 20 دست لباس گرم، 2 کارتن خرما و 3 کارتن مواد شوینده از شفت به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی با بیان اینکه اجناس مذکور توسط 2 کامیونت به مناطق زلزله زده ارسال شده است گفت: کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در شهرستان شفت توسط فرماندهان حوزه‌های مقاومت و مسئول بسیج سازندگی شهرستان شفت از طریق پایگاه‌های مقاومت و نصب چادر در شهر جمع آوری شده است.

قاسمی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه سپاه ناحیه شفت همزمان با هفته بسیج بیش از 100 برنامه فرهنگی و ورزشی در این ایام برگزار و اجرا می‌کند گفت: این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در پایگاه‌های مقاومت، محلات و در سطح شهرستان اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شفت به همایش تجمع بزرگ بسیجیان با حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر در هفته بسیج اشاره کرد و ابراز داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان، پنجم آذرماه در میدان اصلی شهر شفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز نخست ساخت مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه شفت 58 واحد مسکونی تقبل شده است افزود: تاکنون حدود 50 واحد مسکونی به متقاضیان تحویل و 8 واحد نیز تکمیل و یا در دست ساخت است که برای ساخت هر واحد مسکونی 20 میلیون تومان تسهیلات و مابقی از طریق گروه‌های جهادی و خیران تامین اعتبار شده است.

ارسال نظرات