مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره:

بسیج یک فرهنگ، یک منطق و یک تفکر است

بسیج یک تفکر بسیار غنی است و همین فرهنگ و تفکر پشتوانه منطقی دارد و پشتوانه آن احساس مسئولیت در قبال تمامی آحاد جامعه است.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۷۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: گسترش «شجره طیبه بسیج» به فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است و رهبر انقلاب اشاره کردند که بسیج «از لحاظ کمّیّت و از لحاظ کیفیّت توسعه پیدا کرده است» وامروز تفکر بسیجی باعث پیروزی در مقابل دشمنان می شود و امروز هم شاهد برچیده شدن طومار داعش از منطقه هستیم.

حجت الاسلام مردانی ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج افزود: تلاقی هفته بسیج با آغاز ماه ربیع الاول را به فال نیک میگیریم و امیدواریم این ماه برای ملت عزیز ایران پر خیر و برکت باشد.

وی با اشاره به اینکه وقتی به بسیج می پردازیم این فرمایش امام راحل (ره) در ذهن ها متبادر می شود که فرمودند “بسیج لشگر مخلص خداست”. که تفسیر بسیار مناسب و ارزشمندی از بسیج و فرهنگ بسیجی بودن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ، یک منطق و یک تفکر است، اظهار داشت: بسیج یک تفکر بسیار غنی است و همین فرهنگ و تفکر پشتوانه منطقی دارد و پشتوانه آن احساس مسئولیت در قبال تمامی آحاد جامعه است.

مردانی با اشاره به خدمات رسانی بسیچ در تمام جهان گفت: فرهنگ بسیج اهتمام در امور مسلمان دارد و همچنان که پیامبر اکرم فرمودند”هر کس صبح کند در حالی که نیت و انگیزه اش غیر خداست؛ پس، از خدا نیست و هر کس صبح کند و نسبت به مصالح و مفاسد مسلمین بی تفاوت باشد، از آنها نیست(مسلمان واقعی) و هر کس با رغبت تن به ذلت دهد از اهل بیت ما نیست.” و امروز شاهد خدمت رسانی بسیج در تمام آحاد جامعه و جهانی هستیم.

وی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه افزود: نمونه بارز خدمت رسانی بسیج ، حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه و خدمت به در مناطق خسارت دیده است و به تعبیری هرکسی که در آن منطقه احساس مسئولیت کرده و به خدمت آنان شتافته است، بسیجی است، آحاد ملت ایران بسیجی هستند.

مسئول دفتر نمانیدگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره گفت: یکی از شاخصه های بسیج، پیرو امر ولایت بودن است و با بصیرت لازم و احساس مسئولیت در خدمت مردم و انقلاب است، بسیج به تعبیر رهبر انقلاب متعلق به جناح خاصی نیست و جریانی پویا، ایثارگر و فداکار در عرصه دفاع از منافع اسلام و انقلاب اسلامی است.

مردانی با اشاره به پیروزی های اخیر رزمندگان در جبه های مقاومت سوریه و عراق گفت:    گسترش «شجره طیبه بسیج» به فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است و    رهبر انقلاب اشاره کردند که بسیج «از لحاظ کمّیّت و از لحاظ کیفیّت توسعه پیدا کرده است»  وامروز تفکر بسیجی باعث پیروزی  در مقابل دشمنان می شود  و امروز هم شاهد برچیده شدن طومار داعش از منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در هر لباسی و گرایشی سعی در ضربه زدن به نظام ما دارد، خاطرنشان کرد: مردم همواره باید در برابر این توطئه های شوم دشمنان هوشیار باشند.

 

 

ارسال دیدگاه

ارسال نظرات
آخرین اخبار