فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود (طرقبه شاندیز) بهترین راه مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن را تربیت دینی و مذهبی فرزندان در خانواده‌ها دانست.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۵۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ قدیراسدزاده در جلسه بصیرت افزایی در جمع دانش آموزان بسیجی شهرستان به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: دانش آموزان ایران در جهان با الگوگیری از شهید حسین فهمیده شاخص می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم توسط آمریکا قبلا در ممالک دیگر مانند اسپانیا (اندلس) اجرا شده است، افزود: دانش آموزان ایرانی به داشتن غیرت دینی و شهادت طلبی معروف هستند و در جنگ نرم با دشمن روی همین گزینه‌ها فعالیت و تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز تصریح کرد: در جنگ نرم اعتقادات پاک مذهبی ایرانی اسلامی نشانه گرفته شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در مرحله اول جنگ نرم، تهاجم فرهنگی را شروع کردند و بعد شبیخون فرهنگی و در مرحله سوم ناتو فرهنگی و هجوم همه جانبه به سمت فرهنگ ایرانی اسلامی ما اوردند و تحکیم بنیان خانواده در ایران را هدف گرفته اند.

اسدزاده در تشریح حمله به اعتقادات مذهبی در جنگ نرم توسط دشمن خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد شبیهه سازی برای واجبات دینی از جمله نماز و بی تفاوتی نسبت به خانواده را در جامعه ما رواج دهند.

وی افزود: وظیفه دانش آموزان کسب آگاهی و بصیرت می‌باشد و کسب علم و تحصیل همراه با بصیرت مهم‌ترین وظیفه دانش اموزان در مقطع کنونی است.

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به تفاوت‌های دشمن در نبرد‌های امروزی خاطرنشان کرد: دشمنی امروز در جنگ نرم بسیار سخت‌تر از جنگ سخت است، امروز تمام ابعاد انسانی یک انسان در جنگ نرم هدف گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج از برکات آشکار الهی است و این امر را می‌توان معجزه قرن حاضر دانست افزود: در اتاق‌های فکر آنان برای تفرقه افکنی کار‌های زیادی انجام می‌دهند و ما بایستی هوشیارانه عمل کنیم و فضای مجازی را درجهت مثبت استفاده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

اسدزاده با اشاره به هر چه شدیدتر شدن تهاجمات فرهنگی بهترین راه مقابله را ترویج تربیت دینی و مذهبی در خانواده‌ها دانست و افزود: هر اتفاق خوب و مبارکی در کشور مرهون ایثارگری‌های شهداست لذا امروز باوجود هجمه‌های سنگین دشمن نزدیک شدن به سیره شهدا و عدم ترویج فرهنگ غربی ضروری است.
ارسال نظرات