سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در جامعه باید گسترش یابد گفتند: همین روحیه بسیجی گری و حضور پررنگ و همیشه در صحنه بسیجیان همراه با اخلاص و عمل سبب پیشبرد اهداف انقلاب می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۴۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه  در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته بسیج و ماه ربیع الاول به دلاوران عرصه اخلاص و عمل، با اشاره به شعار محوری هفته بسیج ابراز داشتند: امسال بسیج با شعار محوری "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" کار خود را آغاز نموده که در برابر دموکراسی غرب قرار دارد و افزودند: در بسیج کسی برای عنوان کار نمی‌کند بلکه همه برای یک هدف آن هم رسیدن به اهداف انقلاب و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) است تلاش می‌نمایند.

سرگرد پاسدار اسماعیل کاخ با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در جامعه باید گسترش یابد گفتند: هم اکنون بسیج در تمام عرصه‌های مختلف افتخارات ارزشمندی را بدست آورده است که این موضوع بنا به فرمایش امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) "مرهون تفکر بسیجی می‌باشد. " و همین روحیه بسیجی گری و حضور پررنگ و همیشه در صحنه بسیجیان همراه با اخلاص و عمل سبب پیشبرد اهداف انقلاب بوده و هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه با اشاره بر اینکه بسیجیان با اخلاص و ایمان در جامعه روح بخشی داشته اند افزود: امروز دامنه نفوذ بسیج در اقصی نقاط عالم و الگوگیری ملت‌های دیگر از بسیج نشان دهنده‌ی بالندگی این نهاد مقدس می‌باشد؛ و امروز هم فرزندان رهبر انقلاب در سوریه، عراق، لبنان و یمن به جهاد پرداخته اند که به الحمدا… شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده ایم.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ اظهار داشتند: امروز مسئولین مؤظف به حفظ روحیه بسیجی اند و در این خصوص به جوانان خوش ذوق و توانمند در هر عرصه‌ای باید میدان داده شود تا بتوانند توانمندی‌های خود را به عرصه ظهور برسانند چرا که شعار بسیج هم همین است.

ایشان در ادامه با اشاره به ولایت مداری و روحیه استکبار ستیزی بسیجیان این دو را از ویژگی‌های برجسته بسیجیان برشمرد و خاطر نشان کردند: مقابله با استکبار از آرمان‌های والای انقلاب و ارزش‌های اسلامی است که بسیجیان به عنوان نیرو‌های انقلابی همیشه در تقویت روحیه ولایت مداری و ولایت پذیری در حفظ ارزش‌های انقلاب کوشا بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوئیه در پایان با اشاره به زلزله کرمانشاه و حضور گسترده بسیجیان در امداد رسانی عنوان داشتند: امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه از مهم‌ترین اقدامات بسیج طی هفته گذشته بوده است و حضور همیشه در صحنه رهبر امت اسلامی همچون گذشته برای ما سراسر درس اخلاص و عمل است.
ارسال نظرات