مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک:

جهاد کبیر رسالت خبرنگار بسیجی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرچک در جمع خبرنگاران بسیجی این شهرستان، رسالت خبرنگار بسیجی را صیانت و تحکیم تفکر و روحیه انقلابی و ابلاغ پیام جهاد حسینی و خمینی به جهانیان ،بیان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۴۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام عبدالله پور ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک عصر امروز متقارن با هفته بسیج در کارگاه آموزش خبرنگاران بسیجی این شهرستان در تبیین رسالت خبرنگار انقلابی اظهار داشت: یک خبرنگار بسیجی باید با تمام توان از هویت نظام اسلامی در برابر جریان های انحرافی دفاع کند .
وی افزود: خنثی کردن حیله ها و نقشه های معاندین اختلاف انداز در جبهه انقلاب با روشنگری از جمله رسالت خبرنگار انقلابی است.

مسئول امور روحانیون سپاه قرچک با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس تشریح کرد: یک خبرنگار بسیجی باید با بهره گیری از گنجینه های ارزشمند دفاع مقدس،به صورت مستمر به بازخوانی فرهنگ مقاومت پرداخته و به نسل آینده ابلاغ کند.

وی همچنین تاکید کرد: این خبرنگار باید با جهاد کبیر خود و تشریح به هنگام آرمان های انقلاب،مکتب امام خمینی« ره» را از تحریف باز داشته و با نگاهی علمی و دقیق دستاوردهای عظیم و حیرت انگیز انقلاب در منطقه و جهان را بیان کند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار