فرمانده سپاه پاکدشت با تقدیر از اصحاب رسانه بر نقش مهم رسانه ها در مردم سالاری دینی تأکید کرد و گفت: اگر تلاش خبرنگاران نبود، برنامه های بسج و تلاش خدمتگزاران مردم نمود پیدا نمی کرد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاکدشت:سرهنگ سعید موسی پور فرمانده سپاه شهرستان پاکدشت صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت شماری از هموطنان عزیز کرمانشاه در حادثه زلزله چند روز پیش از اعزام گروه های جهادی و کمک رسانی این شهرستان به روستای "مله دیزگه" از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه خبر داد.
وی با اعلام حضور گروه جهادی شهید محمود پازوکی از پاکدشت در مناطق زلزله زده روستایی ادامه داد: نیروهای این شهرستان برای امر امداد، اسکان و رفع نیاز های ضروری آنجا مستقر شده اند و انواع خدمات فرهنگی، عمرانی، علمی، بهداشتی و سلامت را به زلزله زدگان خواهند داد، ضمن اینکه همه مردم نوع دوست پاکدشت یکپارچه برای هموطنان زلزله‌زده به پا خواستند که به ‌عنوان یک مسؤول از این حرکت خودجوش مردمی تشکر می‌کنم.
این مقام مسؤول افزود: بسیجیان خستگی ناپذیر هستند و امروز در راستای محرومیت‌زدایی و کاستن از آلام مردم آسیب‌دیده غرب کشور آتش به اختیار اقدام به این حرکت جهادی کرده اند.
وی ضمن تبریک هفته بسیج و ایام ماه ربیع الاول به اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است و از شگفتی های دوران انقلاب اسلامی است.
موسی پور با اعلام روزشمار هفته بسیج با عناوین "بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی، اعتلای فرهنگی و اجتماعی، اندیشه ورزی و تولید علم، مسد محوری و ولایتمداری، دوت مقاومت و استکبارستیزی، جهاد کبیر و عمل انقلابی" از برگزاری بیش از 200 برنامه در سطح حوزه ها و رده های اقشاری بسیج خبر داد و عنوان کرد: نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی با هدف ارتقای شاخص های تولیدی و عرضه دست اندرکاران اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه، سوله فرهنگی ورزشی 9 دی، صالحین و دیگر پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهرستان، اعزام گروه های جهادی، علمی، و خدماتی به مناطق محروم، مشاوره های حقوقی و ویزیت پزشکی رایگان، یادواره شهدا اهم برنامه های هفته بسیج این شهرستان است.
وی با ابراز کارکردهای گوناگون امروز بسیج از جمله سازندگی، فرهنگی و موارد دیگر مطرح کرد: همایش کار آفرینی و علمی سازی کشاورزان و کارگاه های آموزشی دیگر، مسابقات ورزشی و کتابخوانی، شب شعر و خاطره، نشست های بصیرتی، هم اندیشی دبیران امر به معروف، همایش دوستداران سلامت، سرکشی و دیدار از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با علما، ایستگاه های صلواتی، گلباران مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، برگزاری محافل مذهبی، همایش میقات صالحین از دیگر برنامه های هفته بسیج در پاکدشت می باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر وظایف بسیج است، اظهار داشت: کارگاه آموزشی پیشگیری از مواد مخدر در راستای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان در محله‌های آسیب‌پذیر شهرستان برگزار خواهد شد.
وی اجتماع بزرگ بسیجیان را اصلی ترین برنامه‌ هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد و افزود: برنامه شکوه مقاومت در روز پنجم آذر ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلی امام خمینی(ره) پاکدشت برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه پاکدشت در پایان با تقدیر از اصحاب رسانه بر نقش مهم رسانه ها در مردم سالاری دینی تأکید کرد و گفت: اگر تلاش خبرنگاران نبود، برنامه های بسج و تلاش خدمتگزاران مردم نمود پیدا نمی کرد، با همت رسانه ها هست که مردم از جریان برگزاری برنامه ها مطلع شده و آگاهی پیدا می کنند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات