مدیر آموزش و پرورش شهرستان باخرز گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی از اول انقلاب تا الان، در صف اول دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۳۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن اتحاد در مراسم نواختن زنگ ایثار و مقاومت که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان پسرانه شهید آیت برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: از خرداد ماه سال ۱۳۴۲ که مردم وارد صحنه انقلاب شدند و جرقه بسیج ایجاد شد، تا همین الان، بسیج به عنوان یک پایگاه و نیروی تاثیرگذار انقلابی و مردمی، در تمامی صحنه‌ها به پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشغول بوده است.

وی افزود: بسیج در طول تاریخ انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و چه در جنگ نرم، حضور فعال داشته و نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

اتحاد ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که دیگر کشور‌های منطقه به الگو برداری از بسیج ایران روی آورده اند که حشدالشعبی در عراق و ارتش مردمی سوریه نمونه‌های موفقی از این الگو برداری هستند که توانستند با تکیه بر توان مردمی، تروریست‌های داعشی را به نابودی بکشانند.

در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان با بیشترین سابقه حضور در جبهه و جانبازی و فرماندهان نمونه پایگاه‌های بسیج دانش آموزی تقدیر شد.
ارسال نظرات