مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع کارکنان وظیفه ناحیه روح الله یزد اقدام به ایراد سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۱۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:حجه الاسلام شیخ زاده نماینده ولی فقیه در ناحیه روح الله در این جلسه گفت:قرآن و عترت دو امانت ارزشمند علوی هستند که هرگز از هم جدا نخواهند شد. علماء و بزرگان در مقوله پر رمز و راز آفرینش، مخلوقات را به پنج دسته بزرگ تقسیم می‌کنند  گیاهان؛ که عالمی برای خود دارند و هیچ دانشمندی نمی‌تواند، ادعا کند که انواع گوناگون گیاهان را می‌شناسد، مواردی که اگر نباشند، جهان نابود خواهد شد.  حیوانات؛ بیش از ۳۰ هزار نوع، تاکنون عنکبوت و ۱۰ ها هزار وحوش و طیور شناخته شده و بسیاری از حیوانات که ناشناس هستند . جمادات و اشیاء؛ میلیاردها میلیارد ستاره و کهکشان که هنوز، دانشمندان نتوانسته اند آنها را کشف کنند . مجردات؛ آنان که با چشم ظاهر دیده نمی‌شوند مانند، فرشتگان، جنیان . انسان؛ خدا فقط در مقوله پنجم بعد از خلقت آفرینش فرمود: فتبارک الله احسن الخالقین.
امروزه به برکت انقلاب اسلامی کودکانی داریم که حافظ قرآنند. به تعبیر مقام معظم رهبری، مراکز قرآنی، قطب فرهنگی کشور هستند. این قرآن که نجات‌بخش ما از تمام خطرات است، می‌فرماید: «وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنَا بَيْنَكَ وَبَيْنَ الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا؛ هنگامی که قرآن می‌خوانی، میان تو و آنها که به آخرت ایمان نمی‌آورند، حجاب ناپیدایی قرار می‌دهیم و تو را حفظ می‌کنیم».یعنی حفاظت از همین شبیخون فرهنگی که در قالب فضای مجازی، کمر به نابودی هویت و عقاید جوانان ما بسته اند.جز با تمسک به اهل بیت(ع) و قرآن، هرگز نمی‌توان از این مهلکه نجات پیدا کرد و عاقبت بخیر شد.‎
ارسال نظرات