خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر در دیداری که بسیجیان این شهرستان با وی داشتند، گفت: اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود بر همه مشکلات کشور پیروز خواهیم شد و این تفکر تا به امروز توانسته کشور را از هر گونه گزند دشمنان مصون نگه دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۹۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی بسیج را خار چشم دشمنان  خواند و اظهار داشت: همه مسئولان نظام باید قدردان بسیج باشند و در راه انجام ماموریت بسیج مانع تراشی نکنند چراکه تفکر بسیجی چشم طمع دشمنان را دور می کند و مایع عزت و شرافت کشور می شود.

خدابخش؛ فرماندار کلیبر نیز در این دیدار گفت: هیچ کس خود را بیرون از دایره بسیج نداند و در وظایف انسانی و اداری خود تلاش در توسعه کشور داشته باشد و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند بسیج حد و مرزی ندارد و تنها مرز بسیج مقاومت در برابر دشمنان و دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه کلیبر هم ضمن ارایه گزارشی از برنامه های تدوین شده برای گرامی داشت این هفته بسیج را یکی از ماندگار ترین میراث امام و انقلاب دانست.

 حسین حاتمی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج مظهر مردم سالاری دینی نامگذاری شده است، افزود: نخستین شاخصه بسیج ولایت مداری است اگر ولایتمداری را از بسیج بگیرید هیچ چیزی برای آن نمی‌ماند.

ارسال نظرات