فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه نقش بسزایی در افزایش سرانه فضای ورزشی استان دارد. با بهره‌برداری کامل از ۶۶ سالن صالحین و ۹ دی در مجموع ۹۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان اضافه می شود.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم افتتاح سالن ۹ دی ساوه ضمن تبریک ایام هفته بسیج به شاخصه‌های اصلی بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های یک بسیجی واقعی، دشمن شناسی، استقلال طلبی، موضع‌گیری صریح در مقابل دشمن و استکبارستیزی است که ما باید با تکیه بر این شاخصه‌ها و عمل به آنها بسیجی واقعی بودن را اثبات کنیم.

وی افزود: بسیجی تنها به فعالیت در پایگاه خلاصه نمی‌شود بلکه باید در تمامی عرصه‌ها اعم از نظامی تا اقتصادی و فرهنگی حضوری فعال داشته باشد. هر کسی که تفکر ارزشی و انقلابی داشته باشد یک بسیجی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: سپاه در هر عرصه‌ای که احساس کند وجودش مثمرثمر است ورود پیدا می‌کند و همیشه آماده خدمت‌رسانی به مردم و یاری رساندن به نظام و امت اسلامی است.

سردار پاسدار کریمی با اشاره به حضور فعالی سپاه و بسیج در کنار ارتش در کمک به مناطق زلزله زده گفت: در بحران‌ها بسیج ثابت کرده است که می‌تواند کمک کننده باشد
، نمونه بارز آن هم در زلزله اخیر در غرب کشور شاهد بودیم که پس از اعلام نیازهای زلزله زدگان مردم به خوبی برای کمک به مردم این مناطق بسیج شدند و انواع امکانات گرمایشی و غذایی را ارسال کردند.

وی افزود: به منظور تسریع در عملیات بازسازی مناطق زلزله زده این مناطق بین ۳۲ سپاه استانی تقسیم شد و هر کدام مسئول خدمات رسانی به مردم منطقه شدند تا کمک ها به نحو مطلوب توزیع شود. در این بین در دشت ذهاب نیز 9 روستای منطقه به سپاه روح‌الله محول شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: سپاه نقش بسزایی در افزایش سرانه فضای ورزشی استان دارد. با بهره‌برداری کامل از ۶۶ سالن صالحین و ۹ دی در مجموع ۹۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان اضافه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات