خبرهای داغ:
امام جمعه اسفراین در دیدار بسیجیان:

بسیج نیروی مردمی پرشور و پر توان است که می تواند در همه عرصه ها فعالیت کند

در اولین روز از هفته بسیج، مسوولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان با امام جمعه شهرستان اسفراین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  هم‌زمان با هفته بسیج فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان این شهرستان در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با وی دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در ابتدای این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا بویژه شهدای بسیج گفت:  بسیجیان این شهرستان با محوریت امام جمعه در خط ولایت و با بصیرت گوش به فرمان مقام عظمای ولایت این مسیر انقلاب را ادامه داده ومی‌دهند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود کمبود امکانات بسیج توانست در کنار سپاه و ارتش جنگ را اداره کند و با عشق و علاقه ای که به نظام و امام داشتند نگذاشت ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

سرهنگ مهدی الهی راد افزود : امروز بسیج با نشاط کامل در دل میدان های مختلف خدمت گذاری حاضر است و از هیچ خدمتی به اقشار مختلف جامعه فروگذار نمی‌کند.

امام جمعه اسفراین نیز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک نیروی مردمی پرشور وپرحرارت و پر توان است که می تواند در همه عرصه ها فعالیت کند.

حجت الاسلام قدیر محمدیان با بیان اینکه درهفته بسیج باید بسیاری از مسائل بازخوانی و بازسازی شود گفت: موفقیت‌های جبهه‌های مردمی و مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و لیبی و طرح اولیه تشکیل بسیج مردمی در تمامی این کشورها برگرفته شده از بسیج ایران اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها