خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در دیدار با فرماندهان سپاه استان و شهرستان تشکیل بسیج را یکی از هنرهای امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: بسیج همه‌جا حضور دارد و تفکر بسیجی مانع بزرگی برای نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۴۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  همزمان با اغاز هفته بسیج  حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در دیدار با فرماندهان سپاه استان  و شهرستان با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) فرد بزرگی بودند و بعد از انقلاب کارهای بسیار مهمی انجام دادند و هنرمندی تمام‌عیار بودند و همواره برای پیوند قلب و روح مردم با یکدیگر و بقای انقلاب اسلامی وحدت ملی را ایجاد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: اتحاد در 8 سال دفاع مقدس، انسجام دشمن را بر هم زد و توان نظامی آنان را از بین برد و مغلوبشان کرد.

وی در ادامه افزود: هنر دوم امام راحل، احیا فریضه نماز جمعه بود که در اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه را احیا کرده و امروز به برکت آن اقدام، شاهد افزایش سنگرهای بصیرت افزایى هستیم.

آیت‌الله یعقوبی یکی دیگر از هنرهای امام راحل را تشکیل بسیج ۲۰ میلیون نفری عنوان نمود و گفت: این عمل یک معجزه بزرگ و کم‌نظیر است که تا به امروز هم ادامه دارد.

وى افزود: جهانیان از این طراحی امام الگو گرفتند و حشد الشعبی، عراق، یمن، بحرین، سوریه و لبنان قیام‌هایشان الهام گرفته از طراحی امام در مقاومت در برابر استکبار بود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبى ضمن تأکید بر حضور فعال بسیج در تمامی عرصه‌ها گفت: امروزه بسیج در تمامى صحنه‌ها خود را نشان داده و بصیرت و وحدت‌آفرینی آن بر کسی پوشیده نیست.

امام‌جمعه بجنورد هدف دشمن را نفوذ در اعتقادات و روحیه مقاومت در بسیجیان عنوان کرد و گفت: دشمن  خواستار  از بین بردن اعتقادات و گرفتن روحیه مقاومت، صبر و استقامت از این قشر است، زیرا اعتقاد زیربنای یک بسیجی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: امروزه تفکر بسیجی جواب داده است و از آزمایش‌های خود در طول انقلاب موفق بیرون آمده و سبب شکوهمند شدن هر چه بیشتر انقلاب اسلامی‌شده است.

آیت‌الله یعقوبی در پایان افزود: بسیج همه‌جا حضور دارد و نا اهلان نمی‌توانند خیانت کنند و تفکر بسیجی مانع بزرگی برای نفوذ دشمنان است و محور این تفکر همان مقاومت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها